משרות וחינוך

מה לעשות לפני ריאיון עבודה

ראיונות עבודה יכולים להיות אינטנסיביים ומורטת עצבים, ולעיתים קרובות הציפייה בימים שקדמו לראיון עבודה יכולה להיות לחוצה אפילו יותר מראיון העבודה עצמו. לפני שתקבל את העבודה שאתה באמת רוצה, עליך לעבור סדרת צעדים לפני שאתה קופץ מול המצלמה.

ראיון עבודה בן 15 דקות יכול להיות מרתק

במיוחד עבור מחפשי עבודה שלא תמיד בטוחים מה לעשות עם עצמם. זה אומר שאתה צריך לדעת לפני הראיון מה אתה צריך לעשות ומה אתה יכול לעשות במהלך הראיון כדי להיות מוכן לזכות בו. יותר מכל טיפ אחר שהורכב, הכנה איתנה תהיה הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות כדי לשבור את עצבי הראיון שלך ולמסמר את ראיון העבודה שלך. רשימת ביקורת ראיונות מעשית זו היא הצעד הראשון לדעת מה חשוב, לא רק לראיון אבל מה עושים אחר כך, מה עליכם לעשות לפני שאתם מוכנים לראיון עבודה מצליח? רשימת הבדיקה מנחה את המועמד בתהליך הכנת ראיון שלם, החל ממענה על שאלות ראיונות סטנדרטיות וכלה בדרכים הטובות ביותר להנחות את עצמכם בבטחה ובנוחות דרך הראיונות, לפני הראיון וגם לאחריו. הכנה זו תעזור לך לענות על שאלות אודות ראיונות התנהגותיים, שמטרתן לקבוע אם יש לך את הידע, הכישורים והאיכויות הנדרשים לביצוע המשימה. מחקר לפני הראיון יכול לעזור לשאול את השאלות הנכונות שעליך לשאול את עצמך במהלך ראיון. אז הכינו את השאלות שלכם לפני הראיון ורשמו את השאלות שאולי תרצו לשאול.

אולי אתה לא יודע בדיוק אילו שאלות נשאלות לך במהלך הראיון

אבל יש משהו שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שאתה מוכן ככל האפשר לתשובות. אחד הצעדים היעילים ביותר לפני הראיון הוא לתרגל ולתרגל את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר של הראיון בזמן שאתה מתכונן לראיון. עליכם לשקול כיצד לענות עליהן ולהכין שאלות שאתם רוצים לשאול את המראיין. זו אחת הדרכים הטובות ביותר להשתפר לראיונות עבודה עתידיים, מכיוון שהיא מאפשרת לך להעריך את חולשותיך הכלליות,
כדי לקרוא עוד בנושא של מה לעשות לפני ריאיון עבודה מומלץ להעיף מבט ב- meetings.co.il

אם אתה חושב שאתה מישהו שיכול להפיק תועלת מכך, הכין רשימה של דברים שעליך לעשות לפני ראיון עבודה ותקתק אותם.

הכן עותק של תעודת העבודה שלך והכין את כל החומרים שאתה צריך להביא איתך

עשה מחקר בחברה ובמראיין, תרגל את תשובותיך לשאלות נפוצות על ראיונות ובדוק מה אתה מוכן לשתף במהלך הראיון. כאשר מספרים את הבלתי נמנע – כל השאלות נשאלות במהלך ראיון – הכינו הצהרה קצרה המסבירה מדוע אתם נלהבים מהעבודה ומהחוויות הרלוונטיות. בדוק מה המראיין שלך עשוי לשאול אותך במהלך ראיון העבודה שלך ועשה מחקר.

מרבית המראיינים יבקשו ממך לתת סקירה קצרה על הרקע שלך בתחילת הראיון

חלקים אחרים בהכנת העבודה עשויים להימשך זמן רב יותר מאשר בחירת טכניקת הראיון הנכונה, אך קל הרבה יותר כאשר הראיון מתנהל בפועל. תרגול על ידי ראיון חברים ובני משפחה מראש ותרגול מול קבוצת אנשים.

בדוק כמה זמן לוקח להגיע למיקום ההופעה ותכנן להגיע בזמן המוסכם

פנה לשירות המשטרה והאוטובוסים המקומי שלך בכמה זמן ייקח להגיע למקום הראיון וממנו. עם סיום הראיון, תודה למראיין על ההזדמנות להיות שם וודא שאתה מקבל הודעה מתי תקבל הודעה על התוצאה. טיפים אלה לראיונות עבודה הם מכריעים, אך ישנם כמה דברים שאינך רוצה לפספס כשמתכוננים לראיון.

אתה יכול לתאם ראיון מעשי עם יועץ קריירה

כדי לקבל משוב על אופן ההתנהגות שלך במהלך הראיון. אתה יכול להכין את עצמך מראש על ידי תרגול איך פקיד הקבלה מברך אותך, מציג את עצמך ומברך את המראיין שלך. המראיין שואל אותך שאלות ראיונות משותפות כדי לקבוע אם אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. נסו לברר כמה אנשים מתראיינים וכמה זמן הם מוכנים לבלות איתכם.

אז זה אחד הטיפים האהובים עלי לראיונות: כשאתה מסיים ראיון אחד, אתה מנסה לעמוד בתור אחר אחד. אם אתה מעביר את טיעוני המכירות שלך במהלך ראיון עבודה והמראיין לא משיג אותם, קלעת.

השתמש השבוע בכדי לרענן את הטכניקות והידע שלך על החברה ולקבל לישון טוב בין ראיונות לראיונות

כדי להציג את הארגון שלך ואת החריצות שלך בהכנה לראיונות. אם אתה נקרא לראיון ברגע האחרון, עליך להניח שאתה לא יכול לעשות שום דבר שימושי בשעות ובדקות שלפני הפגישה.