טיפוח ויופי אישי

כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הסרת שיער בפנים

אנו עוזרים לך ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת לפני שתסיר לצמיתות שיער פנים עם הסרת שיער בלייזר. תלמד כיצד פועל הסרת שיער בלייזר, כיצד להתכונן לטיפול הראשון שלך ועוד ועוד. לדברי מומחים, הנה כל מה שאתה צריך לדעת לפני שתקבל את ההחלטה שלך.

בהתאם לאזור המטופל, טיפול פנים יכול להימשך 5 עד 10 דקות, ומקסימום 3 עד 5 דקות תלוי במומחה.

אם נמאס לכם מהצרות של גילוח באופן קבוע ונצמדים מהמחשבה על הפריחה שהייתה לכם בפעם האחרונה

הגיע הזמן לתכנן טיפול שיער בלייזר להסרת שיער לצמיתות. כדי להימנע מכך שהטיפול שלך יימשך ימים, גילוח תוך 24 שעות לאחר פגישת הסרת השיער בלייזר חשוב. חשוב ביותר להתגלח כמו שצריך לפני ואחרי הסרת שיער בלייזר, שמומלץ להתגלח לפחות פעם בשבוע למשך 3 עד 5 דקות לכל היותר. זה כנראה הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי למנוע תגובות לא רצויות על ידי הלייזר. התגלחו באופן קבוע, השתמשו בקרם הסרת שיער והתגלחו לפני, במהלך או אחרי הסרת שיער בלייזר.

אם אתה רוצה לטפל בהסרת שיער בלייזר

תחילה עליך לבדוק אם אתה מועמד טוב. המנתח שלך יעריך את המועמד שלך להסרת שיער בלייזר ויבהיר אם אתה יכול או לא. אם תשכח זאת, תצטרך לבצע בדיקה מחודשת עם המנתח שלך שיבהיר אם ניתן לעשות זאת ולכמה זמן.

אם ברצונך להיפרד משיערך הצומח

ברצוננו להודיע לך כי עליך להיות מודע להסרת שיער בלייזר. לפני שאתה מצלם את אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער בעולם, עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות אלה לפני שתשתמש בהן על הפנים שלך.

אם נמאס לך להסיר מעת לעת את שיער הפנים שלך

אתה יכול לבחור בהסרת שיער בלייזר. הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתה צודק להתייעצות ב- LH Spa & Rejuvenation. אם אינך מכיר תרופות אשר עלולות להשפיע לרעה על טיפול הסרת שיער בלייזר, התייעץ תחילה עם הרופא שלך.

עם זאת

לפני שאנחנו ממהרים להזמין את הפגישה שלך להסרת שיער בלייזר, אתה צריך לדעת כמה דברים. עם זאת, חשוב לציין שרק גילוח מותר לפני הסרת לייזר. כפי שאתה יכול לראות, זו אחת הסיבות לכך שגילוח לפני פגישה עם הסרת שיער בלייזר הוא כה חשוב.

לפני שתקבל את טיפול הפנים בלייזר, שוחח עם רופא העור על הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לדעת לפני הטיפול. הסרת שיער בלייזר עובדת על ידי הכוונת שורש השיער, ולכן חשוב שהאזור המטופל נקטף ושעווה.

אנשים שונים תמיד יעדיפו שיטות שונות בזמן שאתה בעבודה

אבל אני לא יכול להמליץ על הסרת שיער בלייזר ועל גילוח פנים גבוה יותר. קחו בחשבון שזה לא משהו שעליכם לעשות כל יום מכיוון שלא תוכלו להסיר את השיער כמעט באותה מידה בעזרת מכונת גילוח כמו שהייתם עושים אם תשיגו הכל במכה אחת. לקבלת טיפול מהיר יותר וללא כאבים, תמיד תוכלו לסמוך על עצתו של רופא העור או על שיטה מסורתית יותר כמו גילוח פנים. תשכחו מטיפולי הסרת שיער בפנים מקצועיים ובחרו בחלופה מהירה, פשוטה ויעילה.

אם אתם מחפשים דרך בטוחה יותר להסיר שיער פנים מעצבן

הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים. מבחינת רמת הכאב, זה נכנס לאותה קטגוריה כמו שעווה, שכואבת כמו גיהינום קדוש, אבל אם אתה רוצה להפחית ביעילות את השיער בכ- 70% ולהסיר שיער פנים לא רצוי לנצח, אז לייזר הוא בהחלט הנכון טיפול בשבילך.

הסרת שיער דורשת הכנה מסוימת ויש לבצע הסרת שיער בעזרת מסיר שיער פנים מקצועי או מומחה בתחום הסרת הפנים.

אם את רוצה לגלח, להבריש או לגדול, הסרת שיער בלייזר היא האופציה המושלמת להסרת שיער. זה יעיל במיוחד מכיוון שהוא יכול לעבוד על כל חלק בגוף ממנו תרצו להסיר שיער. אם יש לך עור רגיש במיוחד, זו אולי השיטה הטובה ביותר להסרת שיער.

דברים כמו רואקוטני פנים חדש יותר ישפיעו על התאמת הסרת שיער בלייזר. בעוד ש- IPL פועל רק על עור בהיר, שיטה זו של הסרת שיער אינה עובדת על כל סוגי העור. אנשים כהי עור בהחלט צריכים להתייחס היטב לשיער פנים בלייזר.

המשמעות

היא שאתה נותר לנפנך ונאלץ להניח הנחות לגבי האופן שבו הסרת שיער עובדת על נשים, כולל הסרת שיער באותה גילוח שבה אתה משתמש כדי לגלח את הרגליים. בואו נסתכל על דרכים אחרות בהן תוכלו להשתמש בהסרת שיער בלייזר ובשיטות אחרות להסרת שיער לא רצוי כדי להבין מדוע זו אפשרות טובה.