אמנות ובידור

מה היא הדרך הנכונה להקפאת שומן

טיפוח הנשים של טאהו מציע אחת האפשרויות המובילות להרזיה להקפאת שומן, תהליך חיתוך – הקפאת שומן – המכונה CoolSculpting. היום אנו עונים על השאלה: האם תוכלו להקפיא את השומן בבית בעזרת חבילת קרח? SculPTing מגניב הוא המותג שכולם מכירים ואוהב להקפיא שומן בלתי רצוי בגוף לתמיד.

מערכת הקפאת השומן המבוססת על שומן

המצוידת בחגורת חגורה פשוטה, טוענת כי היא מפחיתה את מצבורי השומן באזורי גוף שונים כגון בטן, ישבן, ירכיים, זרועות וגב. במקום להקפיא את השומן, הם מבטיחים להשמיד את שומן הגוף באמצעות סדרת טיפולים באמצעות טכנולוגיית אולטרסאונד. קריוליפוליזה היא השיטה הפופולרית ביותר להקפאת שומן עיקש והוכחה כיעילה מבחינה קלינית. הקפאת שומן היא השיטה היחידה שאושרה על ידי ה- FDA לסילוק שומן לצמיתות ללא ניתוח.

קריוליפוליזה פירושה פגיעה בתאי השומן במהלך ההקפאה

לכן אנו ממליצים לך לחשוב מה אתה יכול לעשות בנידון. למד כיצד להקפיא את השומן שלך באמצעות CoolSculpting (r) ולראות אם זו האפשרות הנכונה עבורך. ניתן להקפיא שומן על ידי הקפאת תא השומן מבלי לפגוע ברקמה שמסביב, אך מומלץ לשקול טכניקה אחרת להקפאת שומן.
לעוד פרטים על מה היא הדרך הנכונה להקפאת שומן והקפאת שומן מחירים יש לבדוק כאן: fatoff.co.il

אם אתה רוצה להקפיא את השומן שלך עם CoolSculpting

עליך לתכנן טיפול בקווי מתאר לגוף כדי להשתמש בו. לא משנה היכן תמצאו את כסא הטיפול, אנו רוצים שתקפיאו את השומנים שלכם ב- Cool SculPTing. שאל אם עלינו להעמיס אותך למכונתך או למיטת הטיפול שלך כדי שתוכל להקפיא שומן בבית.

CoolSculpting בבית זה בטוח, זו שיטה להקפאת שומן והיא המוצר הטוב ביותר להקפאת שומן בביתך, אבל אתה צריך לדעת מה זה. גם אם ניסיתם כל טכניקה אחרת שאפשר להעלות על הדעת, ייתכן שההחלטה להקפיא את השומן שלכם אינה התשובה.

מקפיא השומן Igia שומן

הוא מקפיא שומן המבוסס על שומן המשמש להמיסת עודפי השומן. לפני שאתם משקיעים את כספכם ושוכחים לשלם, השוו את המדע שעומד מאחורי שומן – הקפאה כדי לוודא שאתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו. תן לנו את דעתך לגבי מקפיא השומן הטוב ביותר לביתך ולצרכים האישיים שלך.

הקפאת שומן

היא תהליך ללא אזמל שמבטיח להקפיא ולהרוג תאי שומן במקומות ספציפיים. שיטה נפוצה היא להניח שקית קרח על חלקים שונים בגוף ולהקפיא את תא השומן, בדומה לתהליך פיסול מגניב. חשוב על הירכיים, הבטן והגב על ידי רצועת עצמך למכונה שלוקחת את האזורים האלה לטמפרטורות קרות במיוחד.

אם אתה משתמש במערכת הקפאת השומנים Isavera, אתה יכול להכניס שקית ג'ל מקוררת מראש בשקית או לעטוף אותה ולהניח אותה על תאי השומן.

אתה עלול לשרוף כמה קלוריות

אבל תצטנן ותוכל לשרוף כמה קלוריות נוספות וזה מחוץ לשליטה אם אתה משתמש בקופסת קרח כדי להקפיא את השומן שלך, מה שאומר שאתה לא באמת יכול לפקח על הטמפרטורה של הרקמה וכוונו בכלל לשומן בבטחה, כך שלא תהרגו אותו. אתה זקוק לטמפרטורה קרה מספיק על מנת שהעור שלך יקפא ושומן בגופך יקפא. אם תביא את חבילות הקרח איתך לא רק תקפיא את גופך, אלא גם תקפיא אותו במקום הכי קר שאפשר, הוא גם יתקרר. עם זאת, אם אתה עושה זאת עם חבילת ג'ל או שקית מקוררת מראש או שקית קרח, העור אפילו לא קופא.

זה אומר שהקפאת שומן

היא אחת הדרכים להאיץ את קצב גופך להיפטר משומן באופן טבעי. אם אתה משמין, אתה פשוט לא יכול להיפטר ממנו, אז זה לא מתאים לך. עם זאת, אם נמאס לכם להתמודד עם ידיות האהבה וצמרות המאפינס, תהליך הקפאת השומן הוא פיתרון מצוין.

ה- WellaFreeze Fat Freeze משתמש בשיטת Coolsculpting Cryolipolysis

אשר הוכח כמסיר 14 עד 28% מהשומן הקרביים תוך 30 עד 60 יום מהטיפול. אם אתם מחפשים מערכת קריוליפסוליטית במחיר סביר לבית, מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze הוא אפשרות אידיאלית. מערכת הקפאת השומנים Isavera זמינה באמזון עבור חלק קטן מהמחיר בהשוואה ל- CoolSculpting וטוענת כי היא מכוונת ביעילות לאזורים בעייתיים על ידי הקפאה והשמדת תאי שומן. גם אם מסתכלים על מקפיא שומן בו ניתן להשתמש במספר חלקי גוף, דוגמנות היא בחירה פופולרית.

על פי המכללה האמריקאית לרפואת ספורט, הקפאת שומן היא אחת השיטות היעילות ביותר להסרת שומן בהשוואה לשיטות אחרות כמו CoolSculpting, Cryolipolysis ו- CryoFusion.

הליך כירורגי מסורתי השואב שומן אך עלול לגרום לחבורות וחוסר תחושה שעלולים להימשך תקופה ממושכת

על פי מומחים. הליכים כירורגיים מסורתיים המשתמשים בשאיבה להפחתת שומן, אך מומחים אומרים שהם עלולים לגרום לחבורות, קהות, חבורות וחוסר תחושה, ולהתמיד לאורך זמן.