טיפוח ויופי אישי

מחירון מעודכן ל- 2021 עבור טיפול פנים

חלק מהקוראים שלנו כבר שמו את הכובע שלהם בתיק Ipsy Glam לטיפוח העור של השנה הראשונה במקום הראשון, וה 12-שכבה היא אחת מתיבות היופי הפופולריות ביותר שלי בכל הזמנים. המוצרים עשויים להיות יקרים בהשוואה למוצרים אחרים באותו טווח מחירים, אך הם מעודכנים במה שניתן לצפות מעור יבש ואף מציעים הנחות חברות. עם הפרס על האיכות הטובה ביותר – מעולה, הנה רשימת מוצרי טיפוח העור שחובה לקנות בשנים הקרובות.

למטה תוכלו לראות שהתחתונים מיועדים רק לטיפול בעור

אך כל קופסא נשלחת עם שילוב של SkINCare ואיפור למה שאתם מחפשים. הקופסאות המגיעות לדלת הכניסה מלאות יותר ויותר בפריטים החל בקרמים אנטי אייג'ינג ומוצרי שיער לחות ועד לחות, שפתון ושמנים לחות. עם קבוצת מוצרים כה מגוונת, אלו הם כמה ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר לשנת 2021, כך שתוכלו להשקיע בכל, או עבור בעלי תקציב למצוא קורא המתאים לצרכים שלכם. הם מארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, יפן, דרום קוריאה, טייוואן, סינגפור, סין, הונג קונג, מלזיה, הודו, אינדונזיה, תאילנד, מקסיקו, וייטנאם, ברזיל, בריטניה הגדולה, קנדה ואוסטרליה.

באופן כללי

מחיר הפנים תלוי במידה רבה במה שאתה רוצה להשיג ובאיזה סוג טיפול אתה מחפש. פנים יכול לכלול מגוון רחב של טיפולים, כך שהעלות הכוללת תלויה באיזה חלק בגוף מטפלים וכמה הוא עולה. העלות הסופית תהיה תלויה במספר גורמים, כגון גודל הפנים שלך, הגיל שלך וסוג העור שלך.
לעוד פרטים אודות טיפול פנים מחיר ומחירון מעודכן ל- 2021 עבור טיפול פנים כדאי לבדוק כאן: isabellacosmetics.co.il

אם אתם מתכננים לקבל פנים רגילות

כדאי לגבות מחיר מרובה שיחות שיכול לחסוך לכם סכום משמעותי. מותגי טיפוח העור של מוראד מאפשרים לקוסמטיקאיות לתת לך טיפולי פנים לפי הזמנה, אז נצל את היופי שלך על ידי כך שסו-מן יקבע לך שגרת SkINCare בהתאמה אישית בזמן שהיא עושה את שלה. בהשוואה לטיפולי פנים אחרים, מדובר בטיפול פילינג כימי או מכני פעיל שעושה את העבודה, כלומר לא תהיה לך אדמומיות בשעה הבאה.

כדי להשיג תוצאות מקסימליות, הלקוחות צריכים לחזור על הטיפול במוצרי טיפוח מיקרו-אדלינג. אם אתה רוצה שמוצר הטיפוח האחרון שלך יהיה 2021, אתה לא צריך להשתמש במוצרי הטיפוח שלך ביד אלא בסלון עם גלגלת קוורץ.

Microneedling כבר היה פופולרי בשנה שעברה והוא בטוח שהוא אחד ממגמות הטיפוח הטובות ביותר לשנת 2021. אם אתם מעוניינים להשתמש בחומרי מילוי שאינם ניתנים להזרקה ולעקוב אחר מגמת 2021Skinare, אנו ממליצים לכם לנסות את פילרינה.

בעוד ש ReFirme נפוץ יותר על הפנים

Lakeview Dermatology 2.0 גובה בין 1,800 $ ל -3,000 $ עבור שלושה עד חמישה טיפולים. המרכז מחשב עבור הצמד מחדש של Fraxel, המשתמש בטכנולוגיית לייזר שונה ודורש טיפול אחד בלבד. היא משתמשת ומשתמשת בלייזרים וטכנולוגיות שונות ונדרש טיפול אחד בלבד, על פי אתר החברה.

בקליפורניה ווסטסייד אסתטיקס גובה בין 750 דולר לשפתיים ו -1,500 דולר בעיניים שדורשות טיפול אחד בלבד. היא משתמשת ומשתמשת בלייזרים וטכנולוגיות שונות ודורשת טיפול אחד עד שלושה, על פי אתר החברה.

תלוי בסוג הפנים שאתה מקבל

המחיר נע בין $ 35 עבור הפנים הפשוטות ביותר ל- $ 1,500 עבור אלו המשתמשים בטכנולוגיה החדישה ביותר. רוב טיפולי ה- LED לבדם עולים בסביבות 60p, אך העלות הופכת את זה לשווה את זה. החברה הודיעה כי היא מצפה לגבות בין 30 ל- 50 PS50 עבור פנים "פשוטות" ועד 100 PS100 עבור "טיפולים מתקדמים".

אלה כוללים טיפולים בלייזרים שאינם CO2 וטיפולי הידוק עור באמצעות טכנולוגיית לייזר

טיפולים אלה, בשילוב עם טיפולים אחרים כגון שפתון, שאיבת שומן ועיסוי פנים, עולים בדרך כלל בין 750 ל -7,500 דולר עבור טיפול אחד עד חמישה. משמעות הדבר היא שהוא "טוב" למגוון מצבי עור, החל מאקנה ועד קמטים ואפילו קמטים בעור עצמו.

אם אתה רוצה לגרום לעור שלך להיראות יפה לאחר פנים ארוכות

הבא הביתה את אותם מוצרי טיפוח של מוראד בהם משתמש המנתח הפלסטי. דרמטולוגיה של Lakeview גובה בין 3,500 $ ל -5,000 $ עבור שלושה עד חמישה טיפולים של ReFirme, אשר נפוץ יותר על הפנים. ספא מציע טיפולי פנים שנעים בין 35 ל -120 דולר, בעוד שאחרים מציעים טיפולי פנים שעולים 60 דולר, 100 דולר ואפילו 250 דולר לטיפול אחד או שלושה. אם שגרת SkINCare הנוכחית שלך אינה טובה כמו שצריך, אל דאגה ונסה לקבל פנים נגד אקנה.

בנוסף להליכים קוסמטיים, אתה יכול להשתמש במוצרים הזרקת כדי לשפר את מראה הצוואר שלך. כדי לברר אם אתה זכאי לטיפול קוסמטי, פנה לרופא העור או למשרד הרופא לקבלת ייעוץ חינם או ייעוץ למנתחים פלסטיים.