עסקים ותעשייה

טיפים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

הזכרתי מספר תוכניות אלה בפוסט שלי "על תקציב קטן", אך הנה כמה טיפים לשיווק בפייסבוק לחלוק עם עסקים קטנים בתקציב הדוק.

החלק הראשון יעזור לך לבצע אופטימיזציה לדף הפייסבוק ולחשבון שלך

והשאר ייתן לך רעיונות ספציפיים שתוכל להשתמש בהם כדי להגביר את השיווק שלך בפייסבוק באופן מיידי. בפוסט זה אסביר כיצד להרכיב אסטרטגיה שיווקית קוהרנטית של פייסבוק וכיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בביקורות בפייסבוק. שיווק זה בפייסבוק לרעיונות לעסקים קטנים אמור לעזור לך להתחיל ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלך בחודשים הראשונים של קמפיין השיווק שלך ברשתות החברתיות.

צור פוסטים ייחודיים לכל עמוד בהתבסס על אסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק

כדי להשיג עוקבים והובלות נאמנים. וכמובן אשמח לשמוע ממך בפייסבוק ובאינסטגרם כיצד טיפים אלה ברשתות חברתיות לעסקים קטנים עובדים עבורך. בקר בדף Pinterest שלי ועקוב אחריי בטוויטר כדי להתעדכן בדקות האחרונות של כל החדשות העסקיות, הטיפים והטריקים האחרונים.

האם עשית אי פעם אחת משבע הטעויות הנפוצות הללו שיכולות להשפיע על הדרך שבה אתה מקדם את עמוד הפייסבוק של העסק הקטן שלך? אלו שיטות עבודה מומלצות שיכולות להשפיע בפועל על הצלחת מאמצי השיווק בפייסבוק של החברה שלך

ולא רק על הדף שלך. אם אתה רוצה שמאמצי השיווק שלך בפייסבוק ישתלמו, הימנע מכמה מטעויות השיווק הרגילות בפייסבוק שעושות חברות גדלות רבות. וכמובן, וודא שאתה # ריכזנו את שבעת העצות המשווקות בפייסבוק לעסקים קטנים על מה להימנע.

אם אתם מחפשים טיפים וטריקים לשיווק בפייסבוק

תוכלו להיתקל בקרוב בכמה מיתוסים שאינם נכונים ואין לעקוב אחריהם. להלן מספר טיפים כיצד לרסק את המתחרים והעסקים הקטנים שלך בפייסבוק. אחת הטעויות הנפוצות ביותר עבור משווקי פייסבוק לעסקים קטנים היא השימוש באימוג'ים.

תמונה אחת

מודעות תמונה הן מודעות פייסבוק המכילות תמונה שניתן להשתמש בה כדי להציג משהו ייחודי לעסק הקטן שלך. יצירת עמוד עסקי בפייסבוק ורישום המוצרים והשירותים שלך יכולים לעזור לך ליצור לידים נוספים לעסקים קטנים. באמצעות כלים אלה ליישם טקטיקות מיקוד מחדש, לבנות כתובת כפולה, לספר סיפורים מרתקים ולפלח את הקהל שלך במודעות מותאמות אישית, תוכל להרחיב את העסק הקטן שלך באמצעות שיווק בפייסבוק. פרסום בפייסבוק הוא חלק ממיקוד מסוג זה, אך לא היחיד.

שנית, יש למעשה הרבה כלים אחרים שיכולים לעזור לך לצמוח בתקציב קטן. יש כאלה שאינם דורשים אתר, אך באתר פייסבוק יש הוראות נהדרות כיצד להקים דף עסקי של פייסבוק.

תוכן מודעות

הוא זה שמושך את קהל היעד שלך ומשיג את יעדי המודעות שלך בפייסבוק לעסקים קטנים. כמובן שעליך ליצור דף עסקי ולמלא אותו בכל המידע הדרוש לעסק הקטן שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של דפים עסקיים בפייסבוק ויש הרבה הזדמנויות גדולות לחברות עם תקציב קטן ותקציבים מוגבלים. זה למעשה מנוגד לחוקים של פייסבוק להשתמש בפרופיל האישי שלך למטרות מסחריות, אך יצירת דף עסקי לעסק היא אופציה נהדרת למי ששכח להתחיל בשיווק בפייסבוק.
למידע אודות טיפים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים ניתן לבדוק כאן: kratza.co.il

אתה אמור לקבל תמונה ברורה של הלקוחות שלך וקהל היעד שלך לפני שאתה מתעמק בשיווק בפייסבוק

אסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק צריכה לכלול מעורבות בקהל שלך כדי להראות שאכפת לך מהם והעסק שלהם. זה לא צריך להתמקד בהגדלת לייקים בפייסבוק או במעורבות בפלטפורמה. כי זה צריך להיות ממוקד בהשגת המספר המרבי של אנשים לפייסבוק.

אם אתה עסק קטן ופייסבוק עדיין לא שילבה אותו באסטרטגיית השיווק שלך ברשתות החברתיות, הגיע הזמן להתחיל. מטרת האסטרטגיה שלך נותנת לך דרך למדוד את ההצלחה שלך ולעקוב אחר ההצלחה אלא גם אחר ההצלחה של החברה שלך.

כדי לעזור לך להתחיל, ריכזתי רשימה של טיפים שיעזרו לעסקים קטנים לשגשג בפייסבוק. אני מקווה שמדריך זה נתן לך תובנה כיצד עסק קטן יכול להצליח בשיווק בפייסבוק.

אתה יכול לשכור חברת שיווק פייסבוק מקצועית

כדי ליצור פוסטים מדהימים ומרתקים ברשתות החברתיות עבור המותג שלך. שקול להשתמש באפליקציית פייסבוק כדי ליצור סרטוני פרומו שתוכל לשתף בקבוצות הפייסבוק שלך. אם יש לך זמן ואתה מוכן ליצור מודעות פייסבוק משכנעות עבור העסק הקטן שלך, צור איתנו קשר או התקשר אלינו כדי לדבר עם האסטרטגים שלנו על שירותי פרסום בפייסבוק. אנו מפתחים את מיטב אסטרטגיות השיווק ברשתות החברתיות לעסקים קטנים כדי למקסם את המודעות לעסק שלהם.

על פני השטח

שיווק בפייסבוק הוא יחסית פשוט, אבל איך משווקים את העסק הקטן שלך בפייסבוק? אופטימיזציה לפייסבוק היא אחת התשובות הטובות ביותר לשאלה זו, לכן וודאו כי עמוד הפייסבוק שלכם עצמו מפורט ומלא. כעת לאחר שעבדתם את אסטרטגיית השיווק הבסיסית שלכם בפייסבוק, הגיע הזמן ליצור ולייעל את דף הפייסבוק שלכם. התחל בדף החברה שלך והתחל לפרסם עדכונים ותמונות של החברה שלך.