בית וגן

בקבוקי אלכוהול קטנים

אנחנו מכירים אותם מהטיסות, מהמלונות, ולפעמים ניתן למצוא אותם בסופרמרקט המקומי. בקבוקי אלכוהול קטנים נמצאים בכל מקום.

הנה חלק מבקבוקי המשקאות המיני הנמכרים ביותר של 50 מיליליטר (כ -80% מהם מגיעים ממוצרי אלכוהול)

בחרנו מגוון מוצרים פופולאריים (כמה מהם לא היו ברשימה) ודירגנו מהפחות מתאימים לרובם. בקבוקי ליקר פופ-אפ מיניאטוריים של 50 מיליליטר (או בקבוקי מיני, כמו שאתה רוצה לקרוא להם) הם מילוי גרב נהדר שתוכל לבחור לבני המשפחה לפנק את אלה שרוצים הפתעה עבורם, והם מושלמים לזרוק עם קפה של בוקר.

לנוזלים אחרים

ארוז בקבוק של עד שלושה אונקיות במזוודות היד שלך. אנשים עם בקבוקים קטנים יותר יכולים לקחת אותם בקלות למטוס. בקבוקי מיני רוח, שיכולים להכיל עד 17 אונקיות נוזלים (הם יכולים להכיל גם 3.4 אונקיות), הם בגודל שמתאים למזוודות ידיים.

מטיילים יכולים לשאת עד 34 אונקיות של בקבוקים נוזליים בבקבוק מיני מיני של 17 אונקיות של משקאות חריפים שמתאים לשקית ניילון שקופה ברוכסן

בקבוקי אלכוהול בסדר גודל כזה, המכונים גם ניפים ולעתים מכונים מיני, יכולים להכיל עד 50 מ"ל אלכוהול. אלכוהול נמכר בדרך כלל בין הצהריים לשמונה בערב, בין השעות 9 בבוקר לצהריים, וניתן לרכוש אותו מ -12 דולר ברוב המחוזות.

אתה יכול להביא בירה רכה ויין ללא הגבלה במזוודות המסומנות שלך

לא ניתן לארוז משקאות אלכוהוליים עם אחוז אלכוהול של יותר מ -70% (140% מהם 95% אלכוהול דגנים ו -150% רום). כל כמות של אלכוהול מעל 34 גרם חייבת להיות ארוזה בנפרד בכבודה מסוקרת.

בתנאי שלוקחים איתך נוזלים אחרים, מותר לקחת רק רבע שקית לאדם. אסור לשפוך משקה מבקבוק אלכוהול מיני על המטוס עצמו. אתה יכול לקחת כמויות קטנות של אלכוהול משלך למטוס על ידי אריזה של נוזלים בשקית.

ניתן לארוז בקבוק ברנדי בשקית יבשה, דבר שימושי לאחסון יין. אחרת, ארוז את הבקבוק בבגדים רכים ונפחיים (אתה יכול אפילו לברוח עם סוודר) ולקוות לטוב.

לא רעיון טוב לארוז בקבוק אור ירח ללא תווית במזוודה. אם אתם אורזים מזוודות יד, כל רוח שתארזו בבית חייבת להיות בבקבוק של 100 מ"ל לפחות (34 עוז). זה אומר להכניס אותו לשקית שמפו בגודל רבע ולהיות בדרכים.

הנה תרשים של הגדלים הנפוצים ביותר של בקבוקי משקאות

לפי כמה זריקות, אונקיות ומ"ל. Itas נקרא האלכוהול החמישי והוא הגודל השני בשכיחותו שתראו בעת מכירת משקאות חריפים ברשת. כאשר אתה נתקל באלכוהול, גדלי בקבוקי המשקאות מוגשים לעיתים קרובות בגדלים.

זה אומר, למשל, ששמונה מברגים של 3 אונקיות יהוו חמישית מהוודקה. חמישית מאלכוהול, בין אם וודקה ובין אם משקאות חריפים אחרים, הוא שמו של בקבוק אלכוהול של 750 מ"ל.

בקבוק ברנדי הוא מה שרוב האנשים חושבים עליו כששואלים אותם כמה זריקות יש. זה אומר 67 זריקות של 15 אונקיות בבקבוק מגנום כפול של אלכוהול מירבעם. ככל שאתה משתמש בגדלי בקבוקים סטנדרטיים יותר, כך האלכוהול יהיה טוב יותר.

זה סביר עבור מרבית המשקאות החריפים מתחת ל -40% אלכוהול

כולל וודקה, ג'ין וויסקי. יש לנו מאות מיניאטורות אלכוהול טעימות לבחירה, החל מג'ין, וויסקי וודקה וכלה במשקאות. קנו את המידה הקטנה האהובה עליכם 5 קל עבור סט מתנות מיניאטורי מקסים.

כמויות קטנות של טקילה אורזות הרבה טעם והופכות מיני בקבוקי 50 מיליליטר לאופצייה האולטימטיבית

בשנים האחרונות בקבוקי אלכוהול מיניאטוריים זכו לפופולריות מכיוון שאנשים נהנים מהנוחות בהובלתם למסיבת חתונה. שמרו איתכם את הבקבוק על פי בחירתכם ובלנדר ותהנו ממשקה בדרכים.

תכולתו

היא 50 מ"ל ועליה להכיל חלק בודד. הם נמכרים בסטים כדי לאפשר טעימה השוואתית של סוגי משקאות שונים. לטבעונים וצמחונים אנו מכסים את מרבית הצרכים התזונתיים. בדוק את המבחר הרחב שלנו עם בקבוקים עם משקאות חריפים אלכוהוליים מיניאטוריים בקוטר 5 קל ומטה, במחירים תחרותיים. כשאתה חוזר הביתה משדה התעופה, גש לחנות המשקאות המקומית, חפר גיגית פלסטיק כף יד וקח מעט בקבוקי וודקה פירותיים בצבע ניאון.