בריאות

יתרונות סיגריה אלקטרונית חד פעמית

לאידוף יתרונות רבים ואחד מהם הוא עט האדים החד פעמי, שהפך לאחת החלופות הטובות ביותר לאנשים המנסים להפסיק לעשן סיגריות מזיקות. אחד המוצרים הזמינים ביותר בשוק כיום הוא אדים חד פעמיים המכונים גם סיגריות אלקטרוניות. בשל הביקוש ההולך וגדל למוצרים אלה, אנשים רבים עברו לאדוש במקום לעשן.

כולם הופכים זהירים יותר לבריאותם, פונים לעטי אדים, לסיגריות אלקטרוניות ולמכשירי אידוי אחרים. בהשוואה לסיגריות קונבנציונאליות, מכשירים אלה מציעים יתרונות בריאותיים משמעותיים לטווח הארוך.

ההערכה

היא כי vaping טוב יותר ב -95% לבריאותך מאשר עישון ויעילותו כעזר לגמילה פירושה שסביר יותר שתמצא דרך להפחית או לוותר על עישון, וזה יתרון גדול. יש הרבה מידע מוטעה על בטיחות האידוי, ואנשים רבים רואים בכך לא מסוכן כמו עישון, אבל זה לא המקרה. מה שרבים לא יודעים הוא ש- vaping ושימוש בסיגריות אלקטרוניות לא יעזרו לך להפסיק או להפסיק מוקדם יותר.

ישנן סיבות רבות לכך ש- vaping יעיל כל כך לסייע למעשנים להפסיק

אך העומס לניקוטין הוא רק חלק מהחוויה הכוללת. Vaping הוא גם יעיל מאוד לעזור לך להפסיק את הסיגריות מכיוון שהוא עונה על הרבה מההרגלים הגופניים והתשוקות שאתה בונה ומממש אחרי חודשים או שנים של עישון סיגריות מסורתיות.

אידוי

הוא פעילות פנאי שבה אדים נשאפים ומונשפים מ- Vape Pen (E-Cig חד פעמי) או ממכשיר המונע באמצעות סוללה (נטען). אידוי כולל שאיפת תרסיס המכיל מספר כימיקלים, כולל ניקוטין וארומה, מסיגריה אלקטרונית או מכשיר אחר. בעיקרו של דבר, הנוזל או הארומה אינם מכילים ניקוטין, תמציות צמחים, שמנים או כימיקלים אחרים, אלא מחממים את האדים שאתה שואף להירגע ולהירגע.
עבור פרטים מורחבים בנושא של סיגריה אלקטרונית חד פעמית 800 שאיפות ויתרונות סיגריה אלקטרונית חד פעמית באפשרותך לגשת לאתר popa-rg.co.il

הם גילו כי נוזלי אידוי מכילים פחות מזהמים מאשר סיגריות

הם גם מגלים שאדם מעשן שואף כ -7,000 כימיקלים ביום, בעוד אידוף משתמש במספר כימיקלים נמוך בהרבה. עם זאת, ישנם הרבה לא ידועים לגבי אידוי, כולל הכימיקלים המרכיבים אדים וכיצד הוא משפיע על הבריאות הגופנית בטווח הארוך.

סיגריות אלקטרוניות מכילות ניקוטין כמו סיגריות רגילות

מה שמחקרים מראים יכול להיות ממכר כמו הרואין וקוקאין. גרוע מכך, אומרת בלהה, משתמשי סיגריות אלקטרוניות רבים מקבלים יותר ניקוטין מאשר ממוצרי טבק, מכיוון שאפשר לקנות מחסניות חזקות במיוחד עם ריכוז ניקוטין גבוה יותר ואתה יכול להגדיל את המתח של סיגריות אלקטרוניות כדי לפגוע יותר בניקוטין. תערובת הניקוטין המשמשת בתרמילים כגון Lush Ice HQD פחותה גם בהשוואה לסיגריות רגילות.

בניגוד לסיגריות מסורתיות

אין כמות טבק ספציפית שאנשים צורכים בכל פעם שהם מעשנים. רוב קיטורי האדים משתמשים במערכות מיכל הניתנות למילוי מחדש המאפשרות להם לערבב נוזל משלהם ולהשתלט על הטעם והעמילן. צרכנים רבים מתחילים בסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות הדומות לסיגריות טבק.

מי שמהסס לעבור ל vaping עשוי לגלות שסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות הן צעד פשוט להיות הראשון שנכנס לעולם העישון האלטרנטיבי

רוב משתמשי הסיגריה האלקטרונית הצעירים מעולם לא עישנו ו -66% (מיעוט ניכר) התנדנדו לפני העישון, מה שמרמז שסיגריות אלקטרוניות מהוות נקודת מוצא לשימוש בניקוטין.

עטים חד פעמיים יש הרבה מה להציע לאדים בכל רמות הניסיון

הם מעשיים בהרבה מובנים ומציעים כל מה שאתה צריך כדי להרגיש מרוצים. יותר מסתם קיטורים הנהנים מהטעם המשביע, ריכוז הניקוטין ועוצמת הטווח החד פעמי, ישנם יתרונות רבים נוספים לחוויית האידוי שלכם שעשויים להזדקק לשיפור קטן. אם אתם מחפשים מערך חדש או ששמעתם הרבה על המותג Logic, הגיע הזמן לנסות עטים חד פעמיים.

עטים vape חד פעמיים הם עטים vape שלוקחים את האופי הכל-באחד של מערכת התרמיל לרמה חדשה לגמרי. עט vape חד פעמי מגיע עם סוללה טעונה במלואה המחוברת לשרוול ומחסנית מלאה במיץ vape עם ניקוטין על בסיס מלח.

מכשירי Vape

הידועים גם בשם E-Cigs, E-vaporisers או מערכות אספקת ניקוטין אלקטרוניות, הם מכשירים המונעים באמצעות סוללות שאנשים משתמשים בהם כדי לשאוף תרסיס המכיל ניקוטין אך אינו מכיל טעם או כימיקלים אחרים. מכשירים אלה דומים לסיגריות טבק מסורתיות (סיגרים וצינורות דמויי CIG), אך יכולים להיות גם פריטים יומיומיים כגון עטים ומקלות USB. יחידות אלה קטנות וקלות לביצוע הרכישה, בעלות שני טעמים שונים וחוזקות ניקוטין שונות, מה שהופך אותן ליחידות מותאמות ורב -תכליתיות יותר בהשוואה לסיגריות קונבנציונאליות.

סיגריות אלקטרוניות ומכשירי אידוי יעלו יותר מהסיגריות המסורתיות

אך בהתחשב ביתרונות הבריאותיים הנוספים שיש לסיגריות אלקטרוניות על כל דבר אחר, נטישת עישון מסורתית תהיה החלטה קלה. אם אתה מבצע רכישות בכמות גדולה בצורה זו, אידוי עלול לגרום להפחתה עצומה של עלויות ההפעלה בהשוואה לעישון.

מי שהשתמש בסיגריות אלקטרוניות עישן יותר סיגריות מאלו שלא עשו זאת

[6] במחקר שנערך על יותר מ -800 אנשים שדיווחו על הפסקת עישון מסורתי על ידי אידוי, רק תשעה אחוזים דיווחו על הפסקת עישון בשנה אחת .7 יש צורך במחקר נוסף כדי להבין האם ניסויים בסיגריות אלקטרוניות מובילים לשימוש קבוע בטבק מעשן. מחקר שנערך בקרב מעשנים מבוגרים באירופה מצא כי לאנשים שהשתמשו בניקוטין יש פחות מחצי מזה של אלה שהיו רוצים להפסיק אך לא הצליחו.