עסקים ותעשייה

תנור חימום

אם אתה רוצה לחמם חדר שלם, בחר דוד קרמיקה שיוצר חום הסביבה על ידי הסעה, תהליך שנוטה להיות יעיל יותר בחשמל משיטות אחרות. החום המקסימלי הוא בדרך כלל 1,500 וואט, אבל אם אתה מחמם איגלו, יש מספיק מספיק חום לחימום חדר קטן ונעים עם שתי רמות חימום (12) ותרמוסטט המוגדר לנקודת רטט, כמו גם תנור קרמיקה עבור שולחנות, משטחי עבודה ורצפות.

תנורי חימום לגז הם אידיאליים 

לחצרות אחוריות לחימום נקודתי יכול להתאים פטריות חימום להשכרה על גז. אם אתה מעדיף לחמם עם גז, יש חימום לפרופאן. לבית, כמו גם מר תנורי חימום ומחממי פרופאן. סוג שיטת חימום טיפוסי BTUH הערות טווח כוח חשמלי אוויר עבודה אתר חימום 5118 19110 סוג חימום זה משתמש בזרם גבוה יותר כדי לשלוח יותר חום לבית או למשרד מאשר תנורי חימום ניידים, אך דורש שקע מיוחד.

בעוד שרוב תנורי החלל פועלים לפי הסעה (זרימת אוויר בחדר)

חלקם מסתמכים על חום קורן. תנורי קרינה מספקים חימום סלקטיבי על ידי הצבת אוויר פתוח גדול על כל החדר כדי להוריד את הטמפרטורה. חימום הסעה, לעומת זאת, מבטיח חום דיפוזי קבוע בחדר מבודד היטב.

היתרון העיקרי ברדיאטורים לחימום הוא שהקרינה האינפרא אדומה שהם יוצרים נספגת תחילה בבגדים ובעור ולאחר מכן מחוממת באוויר החדר. לתנורי חימום יש מאווררים שמחממים את החדר בחום נוזלי לפני שהחום מגיע לאוויר הסביבה.

הם מייצרים יותר חום על ידי הפיכת הנוזל החם בתוך התנור. תנורי אינפרא אדום מוליכים חשמל באמצעות חוטים מוליכים כדי לחמם אותם. מאחר וגוף החימום נמצא בטמפרטורה גבוהה יותר, יותר אנרגיה מקרינה על ידי תנורי חימום חופשיים.

תנורי חימום קולטניים ואינפרא אדומים מייצרים חום עם חשמל ממשאבת חום ומשנים את מיקום החום

תנורי חימום ניידים מכניסים חום לחדרים ולאזורים פנימיים וחיצוניים אחרים, שלא יהיה מעשי או בלתי אפשרי לחמם באמצעות מערכת מרכזית HVAC או אם הם היו ספק כוח. מחממי רדיאטור מספקים חום ישירות לחדרכם אך הם מספקים אותו לאט יותר מאשר תנורי חימום, אשר צריכים להעלות את טמפרטורת האוויר בחדר לפני שאתם מרגישים חמים.

מחממי שטח מצוידים בתכונות כגון תרמוסטטים מתכווננים

כיבוי אוטומטי, תרמוסטט מובנה, הגדרות חום, מסכי LCD ועוד. מחממי חדרים יקרים יותר מצוידים בפונקציות נוספות, החל מחימום חדרים גדולים ועד עוזרי קול בלוטות 'ופונקציות אחרות. במקרים מסוימים, חימום לחדרים קטנים יותר יכול להיות יקר מדי אם אתה רוצה לחמם חדר אחד בלבד או להחליף חימום לקוי בחדר אחד.

חיפשתי תנור לחימום החדרים המגניבים בבית שלי

המוסך ו -3 הקירות החיצוניים. לאחר רכישת שלושה תנורי חימום, אנו מרוצים מהאופן בו מחמם התנור את החלק האחורי של המרפסת שלי עם שני חדרי שינה. חימום נהדר לחדר אמבטיה קטן, זה מה שהיינו צריכים לחדר האמבטיה הקטן בבית השני שלי.
לפרטים נוספים על פטריות חימום להשכרה עם גז ניתן לבקר ב- idans.co.il

כמות האוויר הגדולה הזורמת במכשיר להפצת החום תורמת להביא את החדר לטמפרטורה נעימה יותר מחממי חלל אחרים

אתה יכול להשתמש במאוורר דוד ותרמוסטט לשליטה על מחזור. מיכל אחסון מחומם – אני משתמש במכשיר זה כדי לחמם את חדר האחסון במוסך שלנו, שם אני מאחסן כלי נגינה.

בנוסף להגדרה הרגילה הגבוהה והנמוכה של רוב תנורי החדרים האחרים

ל- FH500 יש גם אפשרות לחימום בינוני, כמו גם טיימר והגדרה אוטומטית אקולוגית לשיפור יעילות האנרגיה. בדומה לחימום החלל של לאסקו הנ"ל, למכשיר 2-in-1 זה יש גם שלוש הגדרות חום ורמת קירור גבוהה לוויסות הטמפרטורות בחדרים הגדולים מ -300 מ"ר. יש לו גם חיצוני שנשאר קריר באמצעות מארז שנקרא "מגניב מגע".

אם פקק החום הוא מקור החום העיקרי, קנה 2 יחידות ENVI לשמירה על הטמפרטורה על ידי התקנת משאבות חום בשני האזורים הקהילתיים הגדולים ביותר בבית. חדרים גדולים יותר עשויים להזדקק ל -2 יחידות מכיוון שהם שקטים ומחלקים חום באופן שווה.

במבט כזה אתה מקבל מערכת חימום קטנה ונעימה לחדרים במחיר נמוך יותר ממחיר של שקית מצרכים עם שתי הגדרות חום

12 הגדרות תרמוסטט ורכיבי חימום קרמיים מתנודדים. עם הספק של 1500 וואט, מחמם המגדל הדיגיטלי מסוגל לחמם סלון בגודל בינוני ללא מאמץ. הוא נועד להפיץ את האוויר ביעילות רבה ככל האפשר, ויש לו מאוורר מתנדנד שמסתובב הצידה ליצירת משב רוח חזק.

Teioe טוען שניתן לחמם את תנור החלל הזה ל -70 מעלות פרנהייט תוך שלוש שניות בלבד ויש לו כמה תכונות בטיחות, כגון חומרים מעכבי בעירה המרכיבים את קליפתו.

מר הייטר מעריך כי הספק האינפרא אדום של MH9BX יכול לחמם עד 225 רגל מרובע בחלל סגור

במבחנים שלנו, על כל מחממי החלל האחרים במהירות וביצועים הכוללים, וסיפק עליית טמפרטורה מיידית בחדר המותקן תוך שעה. הרבה תנורי אתר בנייה ומחנאות בית מלאכה צורכים אנרגיה חשמלית ובעלי מתח וזרם גבוהים יותר מרוב שקעי הבית והתמיכה במשרדים, ומאפשרים להם להיות תנורי חימום חשמליים ניידים המייצרים יותר חום ובעלי ביצועי BTUH גבוהים יותר מאשר יחידות דיור.