משפחה וקהילה

טכנולוגיה ושיטות לניקוי ספות

שיטת הריפוד הנקודתית תלויה בסוג החומר ממנו הוא עשוי. כריות שטיח מוולייט הן טקסטיל נקי ועמיד למים שמחזיר ריהוט מלוכלך לחיים. ריפודי עור ויניל רגישים יותר לשיטות ניקוי לא תקינות, ולכן חשוב להחזיק מברשת במיוחד עבורם.

מנקה הריפודים שלנו ממריץ את הרהיטים שלך עם ניקוי טרי

בריא ועמיד לאורך זמן. מנקה הריפודים המוסמך שלנו משתמש בשואבי אבק מיוחדים להסרת לכלוך, אבק ואלרגנים שהם סופגים באוויר בביתכם. הם גורמים לריהוט שלך להיות נקי ובריא יותר מכל שיטת ניקוי חלופית אחרת. מרכך הריחות המיוחד שלנו, שבעזרתו אנו מסירים את הריחות שנספגים ברהיטים שלכם, שומר על רהיטי האוויר שלכם רעננים.

ניקוי ריפוד קבוע מבטיח שבדים ורהיטים ייראו במיטבם

תוך ביטול ריחות חיות מחמד, עשן סיגריות בזמן הבישול וזיהום אוויר. לפני שאתם שוכרים שירות ניקיון ריפודים, כדאי שתשקלו את הטיפים הפשוטים האלה שיעזרו לכם להסיר כתמי משטח, כתמים על הרצפה, לכלוך ושאריות מרשימות אחרות מהבד או מהריהוט שלכם. ניתן לנקות את רוב הבדים והרהיטים בעזרת סודה לשתייה ומוצרי בית אחרים ושואב אבק וצחצוח יעילים להסרת כתמים מיובשים.

הסרת כתמים הכרחית בכדי לגרום לריהוט שלך להיראות נהדר

אך ישנן סיבות רבות אחרות מדוע כדאי לך לשקול ניקוי ריפוד קבוע על ידי איש מקצוע. ניקוי ריהוט מקצועי NYC ריהוט אדים מסיר את הלכלוך, האבק ומזהמים אחרים המצטברים בפערים ברהיטים שלכם מבלי לפגוע באיכות האוויר. בניקוי אדים של כיסאות נוח משתמשים בטמפרטורות גבוהות להסרת לכלוך, אשר בתורו מסייע להבהרת צבעי הבד.

כדי לברר אם אתה יכול לנקות את בד הספה שלך באדים, רצוי לחפש את תג היצרן. זהה את חומר הניקוי המשמש ומצא את רהיטי ונגררי הריפודים. אם לא, שימוש במנקה הכתמים המתאים עלול לגרום נזק לכריות, לכן הקפד להתייעץ עם התגים לפני שתתחיל בניקוי כתמים.

לאחר שהספה שלך מוכנה לטיפול

השתמש במגבת לבנה יבשה, במטלית או במברשת מעל הספה כדי לפרק את האזורים היבשים ולהסיר את כל החלקים המרכיבים את הפינות והפינות של הבית. טובלים מטלית בתמיסת ניקוי פשוטה וטופחים או משפשפים את הכתם במטלית לנגב על כל הספה. לאחר הסרת הכתם, הרבה יותר קל לנקות את שאר הספה אם מיקדת את אזור הבעיה.

ניקוי בדים עם סודה לשתייה וחומץ

הוא אופציה נוספת שיכולה להפוך את ניקוי הספה שלך לתהליך חלק. השתמש בשכבה דקה של קרצוף ספות מצופה סודה לשתייה עם מברשת ומים כדי להסיר לכלוך ולכלוך ללא כימיקלים או מוצרים אחרים. מנקה אדים ביד יכול לסייע בהסרת כתמים עיקשים עם מים מהריפוד.

ב- NYC ריהוט וניקוי אדים

יש לנו טכנאים ייעודיים שמוכנים לספק את השירותים הטובים ביותר הזמינים לשיקום והחייאת הריפוד שלך. הטכנאים שלנו מאומנים ליישם את טכניקות הניקוי הנכונות על מגוון בדים ולבחור את השיטה המתאימה לחופשה שלכם. השיטה הנכונה לניקוי רהיטים נקבעת על בסיס הייצור והחומר, והמומחים המיומנים שלנו החלו לעבוד על הסרת כתמים, שיקום הצבע ואפילו החייאתו.

ניקוי אדים לריהוט ניו יורק מבין את החשיבות של ניקוי ריפודים ומשתמש בטכנולוגיה הטובה ביותר בענף

כדי להבטיח שאתה מרוצה מהתוצאות. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת בשירותי ניקוי הריפודים שלנו כדי להסיר כתמים קשים ולשמור על בטיחות הרהיטים שלכם. טכנאי ניקוי אדים של Heartland משתמשים בכלים שפותחו במיוחד לניקוי הרהיטים שלכם מקמטים ונקעים עמוקים.

רבים בוחרים בניקיון בתים

המציע ניקוי ספות כאמצעי להורדת התחזוקה מהספה. הפריט הראשון ברשימת הניקיון של הספה שלך הוא שואב אבק רב עוצמה עם חיבור מברשת אחד לפחות על הבד. טכנאים קובעים את סוג הבד והריפוד כדי לקבוע את שיטת הניקוי הטובה ביותר.

הטיפול הנדרש בכדי לשמור על רהיטים מרופדים נקיים ומוכתמים עשוי להיראות מרתיע

אך הכנסת חיים רעננים לספה או לשטיח הישנים שלך לא חייבת להיות קשה או גוזלת זמן. בין אם אתם מתמודדים עם כתם יין אדום בוהק על הספה הלבנה והבתולית שלכם או רוטב פסטה על השטיח הווינטג 'שלכם, אתם יכולים להסתמך על הכלים החיוניים לניקוי הריפודים המפורטים להלן, ולדעתנו צריכים לשמור על הריפוד במצב מעולה. בקנייה בחנות חומרי בניין, סביר להניח שתראו מדף אחר מדף של ריפודים ומכונות ניקוי שנועדו לנקות בדים, ספות, כסאות ופריטים אחרים באתר כמו גם שטיחים ושטיחים.

אנו משתמשים במנקה הריפוד הטבעי (r) שלנו כפטנט

שהוא אותו פתרון ניקוי ידידותי לסביבה בו אנו משתמשים כדי לנקות את השטיח ביסודיות ובבריאות ולעשות פלאים על ריהוט מרופד. שיטת הניקוי של Chem Drys HCE, נבדקה ומוכחת על ידי מעבדות עצמאיות מובילות לאיכות אוויר, מסירה בממוצע 98.1% מאלרגנים ביתיים נפוצים משטיחים וריפודים שאנו מנקים. אם בסופו של דבר אתה מנקה ספה כדי להסיר חיידקים ופגיעה, הם נשארים על הספה לאחר הכביסה, ולכן הדרך הטובה ביותר להסיר אותם היא לשאוב את הספה.

כמה סוקרים כתבו כי חיות המחמד שלהם מתייאשות מהשתן באותם המקומות שבהם הנוסחה האנזימטית משתמשת

ולכן זהו כלי אימון יעיל למוצרי ניקוי ריפודים מעשיים. התקשר אלינו לתיאום פגישה עם חברת ניקיון ספות מובילה ואנו נדאג לשלוח לניקוי ספות מוסמך ומוסמך לניו יורק כדי לנקות ולחטא את הספה שלך כדי להיפטר מכתמים ומשאריות וריחות רעים של חיות מחמד.

למידע נוסף אודות טכנולוגיה ושיטות לניקוי ספות וניקוי ספות בבית ובמשרד נא להעיף מבט ב- the-art-of-cleaning.co.il