אמנות ובידור

מתקני שעשועים חדשניים

המטרה שלנו היא ללמד את הילדים את היתרונות במשחק על ידי הצעת ציוד משחקים מסחרי חדשני ובמחירים אטרקטיביים. אנו מחויבים למכור ציוד משחקים חיצוני ואיכותי בלבד לילדים שיביא שנים של הנאה לילדים בקהילה שלכם, בין אם בכוונתכם להתקין ציוד משחקים מסחרי בבית ספר, פארק או כנסיה. אנו יודעים כי ישנן אפשרויות משחק מסחריות רבות וכי רכישת מגרש משחקים היא החלטה גדולה.

אנחנו אחת מחברות המשחקים המסחריות המובילות

ומבני המשחקים החיצוניים שלנו נועדו להגן על ילדים ולהבטיח את בטיחותם בעת המשחק. אנו מציעים ציוד משחק באיכות גבוהה שמחזיק לאורך שנים באמצעות תכנון ויישום מוקפד. בין אם אתם יוצרים מרחבי משחק יצירתיים שעוזרים לילדים לצמוח, לחקור ולשחק בחיק הטבע. אנו נושאים מוצרים מיצרני ציוד משחקים מסחריים מובילים. לא משנה איזה סוג של ציוד משחקים בחוץ אתה רוצה לקנות יש לנו את כל מה שאתה צריך לבנות מגרש משחקים ציבורי מהנה ואיכותי.

אנו מייצרים כלי משחק חיצוניים מאפס הבטוחים ומקדמים פיתוח שפה חברתית ורגשית, יכולות קוגניטיביות ופיזיות. משחקי נושא מיוחדים מכיוון שהם מעודדים יצירתיות ומהווים את הבמה למשחק דמיוני הפונה לכל הגילאים והיכולות.

עיצוב כולל

טכנולוגיה, קיימות וגני שעשועים נושאים עם אלמנטים מוזיקליים הם טרנדים שמעצבי משחקים קולטים. מגרשי משחקים מודרניים, המשלבים מוזיקה וטכנולוגיה עם דגש חזק על קיימות ותכליות, מקדמים משחק טוב יותר, מגבירים את הכושר הגופני ומחזקים את הקשרים הקהילתיים. מעצבים ואדריכלים מחפשים דרכים חדשניות לקידום בריאות, רווחה וקבלה בחברה על מנת לשמור על טריות הדברים.

מתקני המשחק שלנו וחדרי הכושר בג'ונגל מספקים סביבה מזמינה ובריאה עבור מגרש המשחקים או בית הספר שלך

העיצוב האוניברסלי של גני המשחקים ואזורי הכושר שלנו מציע משחק וכושר כולל. מגרשי משחקים כלולים הינם מגרשי משחקים ללא מכשול ומיועדים לעודד, להנות ולאתגר.

תיאורטית

עיצוב מגרש המשחקים יתפתח בעיצוב הפארק שלך, ותוכל לבחור סוגים שונים של מבנים בהתאם לצרכי המשחק שלך. ה- AAA State Play מציע מגוון רחב של ציוד משחקים בו תוכלו להשתמש בעת יצירת עיצובי משחקים חדשניים לבית הספר שלכם. בקר באתר האינטרנט שלנו כדי לראות כיצד בתי ספר, פארקים עירוניים, מעונות יום וארגונים דתיים יכולים לבחור מתוך סביבת המשחקים והציוד המלאים שלנו.

לפני שתתחיל לרכוש ציוד

עליך לחשוב על העיצוב והפריסה של מגרש המשחקים על מנת להפיק את המרב מהחלל הזמין. שמירה על איכות הסביבה חשובה לארגוני שמירת הטבע כיוון שעשועים טבעיים מגדילים את ערך המשחק ואת הפעילות הגופנית. זהו אינו קונספט חדש, אך עיצוב מגרש משחקים פונקציונלי הממזער את ההשפעה הסביבתית הוא מגמה הולכת וגדלה בקרב אדריכלי הפארק.

Miracle Recreation מספק מגוון של מכשירי משחק חדשניים, קלים לניקוי, נוחים לתחזוקה ומכילים לילדים מכל הגוונים ליהנות. ממשחקי נושא ועד מכשירי חניה, להלן כמה אפשרויות מהנות להבדיל את מגרש המשחקים שלך משאר האזור שלך.

The Imagination Playground Block מוכר סטים המתאימים למגוון רחב של סביבות פנים וחוץ ומספקים דרך חסכונית לתת לילדים בגילאים שונים גישה למשחק פרודוקטיבי

מגרשי משחקים רב-דוריים כוללים פינות ישיבה מוצלות בהן סבא וסבתא, הורים וילדים אחרים יכולים לשחק יחד. הם כוללים גם ציוד כושר, שולחנות משחקים ושירותים אחרים לאירוח מבוגרים שרוצים לשחק בחוץ. אנו מציעים מגוון מגרשי משחקים ומבני משחק להקמת אזור המשחקים שלכם.
למידע נוסף על מתקני שעשועים חדשניים ניתן לבקר ב- elo-nit.co.il

מגרשי משחקים הם ציוד משחקים חדשני שהופך חללים בבתי ספר

מוזיאונים לילדים, פארקים ומתקני פנאי, מעונות יום, קייטנות, בתי חולים וכנסיות למרחבי משחק המקדמים למידה, התפתחות חברתית, פעילות גופנית וכיף. מאפיינים אלה של מגרשי משחקים מעוררים את המערכות המישושות, החזותיות והשמיעתיות של ילדים ומבוגרים כאחד. גני שעשועים פנטזיה מורכבים מ"החלקים הרופפים ", המעודדים ילדים לשנות את סביבתם וליצור אזורי משחק משלהם.

טיפוס טוב לילדים בבתי ספר ובמגרשי משחקים ציבוריים

מרווח מספיק בכדי לאפשר למספר רב של ילדים ליהנות ממגרש המשחקים תוך עמידה בהנחיות. מעבר אמיץ לאזורי חוץ ושיעורי משחק נוספים יכול להועיל לחוגים המשתמשים באזורי מגרש המשחקים.

פארק דיסקברי

הוא מגרש משחקים רב דורות הממוקם בחיטה רידג ', CO הכולל מגרש משחקים מים טבעי, מבנה טיפוס בהשראת פרפרים, פארק סקייט, מגרש משחקים מסורתי ושורה של מסלולים עם סימונים אמנותיים. מגמה מרגשת במשחקיות היא התמקדות הולכת וגוברת בנגישות ובהכללה, כאשר אנו מבינים יתרונות עיצוב אוניברסליים. הצוות שלנו מעצב ובונה מגרשי משחקים לילדים, זירות ספורט לבני נוער, ציוד כושר חיצוני יעיל למבוגרים ופתרונות כושר לקשישים פעילים יחד.

אתגר המימון למשחקיות מציע לאנשי פארק ופארק הזדמנות להתמקד באופן יצירתי במגמות חדשות בעיצוב חללי משחק באמצעות חדשנות

גיוס תרומות וגילוי משאבים. מגמות עיצוב חדשות, בשילוב עם גישות חדשניות לשימוש בגני שעשועים וגישה למגוון מקורות מימון, הופכות את גני המשחקים למקום מפגש, משחק והתעכבות. להלן כמה חידושים ומגמות עיצוב מרגשות לצפייה בשנת 2019.

באמצע שנות ה -60

מגרשי המשחקים היו אמורים להיות ציוד מתכת עצמאי בעל טביעות רגל גדולות, מה שהוביל לחווית משחק טבעית ומאתגרת עבור ילדים רבים. לא היו כללים אוניברסליים שהיו חייבים לאכוף במגרשי משחקים, רק אלה שקידמו משחק הוגן ומהנה ושימוש בטוח ומתאים בציוד משחקים בחוץ. מגרשי משחקים להרפתקאות מגרשי משחקים להרפתקאות עשויים להיראות כמו רעיון חדש, אך למעשה הם נולדו בשנת 1931, כאשר מעצב הנוף והמעצב הדני קרל ט. .