עסקים ותעשייה

חברת משלוחים מהירים מומלצת לעסקים קטנים ובינוניים

כולם מכירים את שירות הדואר של ארצות הברית (USPS) וכאשר מדובר במשלוח פריטים קטנים וקלים, תעריפי USPS הם ללא תחרות. USPS בדרך כלל מציעה לך את המחיר הטוב ביותר אם אתה שולח מוצרים מתחת ל -5 ליש"ט, ללא קשר לגודל המוצר, מרחק נסיעה או מהירות משלוח אם המוצר נשלח. ראוי גם לציין כי USPS מציעה אפשרויות חבילה המבוססות על האריזה בה נעשה שימוש.

המחירים המסחריים נעים בין 6.95 $ למעטפות מועדפות המגיעות תוך יום אחד עד שלושה ימי עסקים

ועד 19.99 $ עבור קופסאות גדולות יותר. עלות המשלוח באמצעות USPS משתנה בהתאם למידות המשלוח של החבילה, המוצא והיעד. ליצירת קשר עם USPS לגבי עלויות משלוח בינלאומיות, עבור אל מחשבון הנמל של USPS, שם תוכל להזין מידות חבילה, מוצא ויעד והערכות עלות לכל משלוח.

USPS

היא אפשרות המשלוח הזולה ביותר לעסקים השולחים פריטים קטנים. הוא מציע משלוח בעלות נמוכה לחבילות רבות מתחת לשני פאונד ומציע את המחיר הנמוך ביותר לכל משלוח ב -13 דולר לאונקיה. סוחרים רבים נהנים גם מהאפשרות לתעריף שטוח של משרד הדואר.

שירותי משלוח פועלים ממיקום לבנים ומרגמות

ומאפשרים לך להגיע לקהילת צרכנים גדולה יותר ולספק שירות לקוחות גמיש. UPS מציעה שירותים כגון משלוח באותו היום ומשלוח למחרת. משלוח מובטח נותן לך את הביטחון שהחבילות שלך יגיעו בזמן ויספקו את הלקוחות שלך ככל שהעסק שלך יתקדם.

אם אתה תורם ממקום פיזי או מנהל עסק למסחר אלקטרוני, ייתכן שיידרש משלוח כחלק מהמודל העסקי שלך בעת ביצוע מכירות מקוונות. על מנת לספק שירותי משלוח, חברות קטנות לעיתים קרובות משתפות פעולה עם חברת שילוח של צד שלישי.

אחד מחיסכון הכסף והזמן הגדול ביותר עבור חברות שצומחות

הוא מיקור חוץ של עיבוד הזמנות לספק שירותי לוגיסטיקה, הנקרא גם 3PL. מיקור חוץ מתייחס לשכירת צד שלישי לאספקת שירותי שילוח לעסקים קטנים, כולל איסוף מלאי, הזמנת הזמנות, הכנת הזמנות ואיסוף משלוחים. למרות שזה אולי לא משתלם עבור עסקים שאין להם הרבה לקוחות, מיקור חוץ של מימוש קמעונאי לפתרונות למשלוח לעסקים קטנים יכול לחסוך את מירב הזמן והכסף ככל שהעסקים גדלים והיקפי ההזמנות גדלים.

שוק צומח זה מורכב מחברות העוסקות בלוגיסטיקה ובמשימות חיוניות אחרות של ניהול שרשרת האספקה

כך שתוכל להתרכז בשיווק ובהפעלת עסק המסחר האלקטרוני שלך. משימותיהם כוללות ניהול מלאי, הובלת הובלות, מילוי הזמנות מסחר אלקטרוני, יבוא / ייצוא ועוד. כדי לחזור לאנשים שאנו רגילים לעבוד איתם, עסקים קטנים עובדים לעתים קרובות עם בעלי עסקים כדי להבטיח אספקה מהירה ויעילה ואיסוף מוצרים ומסמכים.
למידע מורחב בתחום של מגזין שיווק דיגיטלי כדאי לגלוש לאתר login-ux.co.il

אנו רוצים להשתמש בידע שלנו על זמן, לוגיסטיקה ושירותי שליחויות כדי לפתח פתרונות המסייעים ללקוחותינו לייעל את תהליכי התכנון והמשלוח שלהם. כמובן, היחסים שלנו עם עסקים קטנים ובינוניים באוסטרליה הם יותר ממסמך אחד אחרי השני.

כדי לפשט את תהליך מעקב המשלוח ולהבטיח מערכת אריזה חלקה והדפסת תוויות יעילה, תוספי WooCommerce Store כגון FedEx, UPS, USPS Shipping והדפסת תוויות עוזרים לפשט את האינטגרציה עם שירותי FedEx. אתה יכול להשתמש בתוספים אלה למעקב חי אחר חבילות בחנות המסחר האלקטרוני שלך ותוסף Elex WooCommerce USPS Shipping הוא תוסף מעקב והדפסה למשלוחים המאפשר שירותי משלוח לחנות WooCommerce המקוונת שלך. כדי לשלב שירותי משלוח USPS בחנויות WooCommerce שלך, תזדקק לתוסף שימושי של WooCommerce המביא את השירותים המוצעים על ידי USPS לחנות שלך.

המשקל והגודל של המשלוח שלך קובעים איזו חברת שילוח הכי הגיונית עבורך. אתה יכול לחיות עם תעריף המשלוח הרצוי על ידי חברת הספנות הבינלאומית מעסק WooCommerce.

משלחים רבים מוכרים מעטפות חבילות וחבילות גדולות יותר למשלוח אקספרס

אפשרויות אקספרס מאפשרות לך לשלוח חבילות ללא תוספת תשלום, אך משלוח רגיל יכול להימשך מספר ימים עד שבוע, בהתאם לאיזה ספק יש להעביר את החבילה או החבילה שלך.

אם אתה שולח את העסק הקטן שלך מהבית

אתה עשוי להיות מוגבל למקום היחיד שממנו אתה שולח. אם אתה שולח הזמנות מיעד מרוחק או יקר, מיקור חוץ למרכזי מילוי 3PL באזורים מרובים יכול לעזור לך להפחית את עלויות ההובלה והמשלוח. אם אתה צריך לשלוח פריטים מהר יותר, זהו גורם נוסף בבחירת חברת שילוח.

חברת ההגשמה התפתחה לחברת לוגיסטיקה 3PL ממדרגה ראשונה בשל שיעורי הדיוק המרשימים שלה

חברת Red Hawk Global מספקת שירותי אחסון, שילוח והפצה למשאיות לעסקים קטנים שונים בארצות הברית, מקסיקו וקנדה. Redhawk Global מתאימה היטב למשלוח, אחסון והפצה של עסקים קטנים באזור צפון אמריקה של ארצות הברית, קנדה ומקסיקו.

הרעיון של משלוח הנחה פותח

כדי לסייע לעסקים קטנים ובינוניים לחסוך זמן וכסף על משלוחי השליחים שלהם. ShipBob היא חברת לוגיסטיקה מבוססת שיקגו (3PL) שנוסדה בשנת 2014. ShipBob בחרה בנו למסחר האלקטרוני הטוב ביותר מכיוון שהיא מציעה מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיקה ומשלוחים למסחר אלקטרוני לעסקים קטנים, כולל משלוח, אחסנה וניהול מלאי.

קופסאות התעריפים השטוחות שלך הן בחירה טובה לחסוך במשלוח של פריטים קטנים וכבדים. דגל חוסך לך כסף ותורם לרווח שלך במשלוחי שליחויות.