רפואת שיניים קוסמטית

שתלים דנטליים להחלפת שיניים תותבות

אתה מקבל את אותו ביטחון בחוזק ובעמידות שלהם כמו בשיניים הטבעיות שלך. אתה תחייך יותר ותדבר בצורה שוטפת יותר מבלי לדאוג שהשיניים התותבות שלך לא יתאימו. ובניגוד לגשרים, שעבורם על הספק להסיר חלקים מהשיניים הסמוכות, כל השיניים הבריאות נשארות שלמות.

למד כיצד לטפל כראוי בשתלים דנטליים או גשרים

כדי להגן על הציוד והחניכיים שלך. רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שתלים לתיקון גשרים ושחזורים קבועים או נשלפים. מכיוון שהשתל הוא קבוע, אין צורך להשתמש בדבק, כמו דבק כדי להחזיק את התותבת במקומה. הסיבה לכך היא שהתותבות הנתמכות על ידי השתלים אינן ניתנות להסרה, כך שתתייחסו אליהן כמו שיניים טבעיות.

אם יש צורך להחליף את כל השיניים

ניתן להניח שתלים דנטליים כדי לאבטח את התותבת. תותבות שתלים מאפשרות למטופלים להחליף שיניים בקשת שלמה, המבוססת על סדרת שתלים הממוקמים אסטרטגית בתוך הלסת. כאשר יש צורך להחליף את כל הקשת העליונה או התחתונה, מנתח השתלים שלנו יעבוד עם רופא השיניים לשיקום כדי לקבוע את מספר השתלים הדרושים לתמיכה בתותבת קשת שלמה. במקרים רבים, ניתן לעגן בהצלחה תותבת הנתמכת בשתל באמצעות 4-6 שתלים הממוקמים במיקומים אסטרטגיים על הלסת.

התותבות הנתמכות בשתל מייצגות שיפור משמעותי בהתאמה ובתפקוד בהשוואה לתותבות מסורתיות ומביאות לחוזק נשיכה גדול יותר

שתלים מסייעים בשמירה על חוזק עצמות הלסת ומעניקים לתותב את יכולת ההצמדה. תותבות מיוצבות שתלים נתמכות בחניכיים, אך יש להן שניים או ארבעה שתלים עם אחיזות שמירה כדי להחזיק אותם במקומם. סמכים המוחדרים לשתלים ומאפשרים לשיניים חדשות להתחבר לשתלים.

הליך זה כולל הנחת שני שתלים עם שן אחת או שורת שיניים תלויים ביניהם. החלפת שיניים יכולה להיות דומה לתותבות מסורתיות, אך הן מחוברות לצמיתות להתאמה בטוחה יותר ולאורך זמן.
למידע מורחב בתחום של השתלת שיניים מחירון ושתלים דנטליים להחלפת שיניים תותבות נא להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

תהליך הטיפול ארוך יותר מתותבות מסורתיות, אך מטופלים רבים מעדיפים את היתרונות ארוכי הטווח ששתלים דנטליים יכולים לספק, לרבות פחות הגבלות תזונתיות, היגיינת פה קלה יותר ותחושה נוחה יותר.

קיימות גישות רבות לשיפור התפקוד של תותבת מושתלת

שימוש בשתלים לקיבוע אך לא לתמוך בתותבת היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להחליף את כל השיניים בלסת. למרות שתותבות הנתמכות בשתל ניתנות להסרה, החלפתן פירושה פשוט הנחתן במקום ללא כל משחת דבק או אבק. בעוד שתקבלו תותבות חזקות יותר ותוכלו ליצוק דבק, ישנם כמה חסרונות לשימוש בתותבות הנתמכות בשתל.

במקרה זה

ייתכן שיידרש הליך השתלת עצם לפני הנחת שתלים דנטליים. במהלך ההליך, רופא השיניים עורך חתך קטן בחניכיים כדי לגשת לעצם הלסת, יוצר את השקע הנדרש וקודח את ברגי השתל. בהתאם למידת העששת או החניכיים, ייתכן שתידרש השתלת עצם כדי לתמוך בשתלים הנדרשים לתותבות נצמדות.

אם לבשת תותבות נשלפות

אתה עלול לחוות אובדן עצם או חניכיים, אשר צריך להיפתר לפני הנחת שתלים. מטופלים שאוהבים שיניים חלופיות קבועות שנראות, מרגישות ומתפקדות בדומה לשיניים טבעיות, צריכים לשקול לעבור מתותבות לשתלים. עבור אנשים שאיבדו את רוב שיניהם עקב טראומה, עששת או מחלת חניכיים, יש לשקול תותבות נשלפות. אם אתה מאבד את כל השיניים שלך עקב מצב דנטלי או פציעה, מומלץ לשקול החלפת שיניים תותבות.

להיפך

השיניים התותבות ניתנות להסרה, קלות להחלקה או להזזה, ועלולות לגרות את החניכיים. תותבות נשלפות הנתמכות על ידי שתלים מחליקות בקלות רבה יותר בחלל הפה מאשר שיניים קבועות, המחוברות חזק יותר לשתל. תותבות קבועות בדרך כלל יקרות יותר מכיוון שהן עשויות לדרוש יותר שתלים או מוטות חיבור נוספים כדי לאבטח את התותבות. בממוצע, אתה יכול לצפות להחליף את התותבות שלך כל שנתיים בערך.

אם כבר חסרות לך שיניים או שאתה צריך להסיר שן אחת או יותר

יש לך מספר אפשרויות להחלפת שיניים אלה: א אפשרויות אלה כוללות בדרך כלל שתלים דנטליים ותותבות נשלפות. שיניים תותבות יכולות להיות חלקיות, להחליף רק כמה שיניים, או שלמות, מה שמחליף את כל השיניים של הקשת. עם זאת, ככל שההתקדמות בטכנולוגיית השיניים ואפשרויות החלפת שיניים נוחות הופכות לזמינות יותר, אנשים רבים עוברים מתותבות לשתלים.

שיניים תותבות הן חלופה חשובה וזולה לשיניים שטובות לאנשים רבים

שיניים תותבות הן כבר מזמן אפשרות השיקום הטובה ביותר להחלפת שיניים חסרות. למרות שתותבות הן אופציה להחלפת מספר שיניים חסרות, הן אינן מתאימות לכל אחד. יש אנשים שמוצאים את זה לאחר לבישת שיניים תותבות במשך שנים רבות. עם זאת, שתלים הם לא תמיד האפשרות המועילה ביותר עבור כל מטופל.

בהשוואה לאפשרויות החלפת שיניים אחרות כגון תותבות מסורתיות

להשתלות שיניים בפה מלא יש יתרונות רבים. הם יכולים גם להחליף תותבות חלקיות נשלפות. אין צורך להצמיד את השתל לשום שיניים אחרות, הוא עצמאי ומתפקד כמו שן טבעית. אם עדיין יש מספיק שיניים בריאות בפה, השימוש בהן כעוגנים לתותבות או תותבות חלקיות עשוי לעזור. רוב החולים ישתמשו בכתרים או גשרים, אם כי שחזורים הנתמכים בשתל עשויים להיות גם אופציה.

חלק מהאפשרויות הללו כוללות גשרי השתלת שיניים קבועים ותותבות נשלפות

השיקום החלופי יכול להיות גשר הנתמך בשתל, שיקום הנתמך בשתל, או שן קבועה תוך יום. למעשה, ניתן להשתמש בשניהם כדי להחליף את כל קשת השיניים ואת כל חלל השן החסרה. ב-Premier Periodontics, אנו ממליצים עליהם למטופלים שאין להם שיניים בלסת התחתונה אך יש להם מספיק עצם כדי לתמוך בשתלים אלו.

הם מקובעים בתותבת וניתנים להתאמה לקיבוע פחות או יותר

שתלים דנטליים שואבים את כוחם מעצם הלסת. ת על ידי קשר ישיר לעצם, הם הופכים אותם לחזקים כאילו הם לא חזקים יותר משן טבעית. א.תותבות חלקיות נשלפות מונחות על החניכיים והשיניים הנותרות. לקבל תמיכה אך ורק מהחניכיים. אנשים עם שיניים תותבות מתלוננים לעתים קרובות שהם לא יכולים אפילו ללעוס מזון ושהם חייבים להימנע ממזונות מסוימים. זה לא חל על השתלות שיניים. אתה יכול ללעוס ולאכול מה שאתה רוצה. שיניים תותבות אינן יכולות לתמוך בעצם הלסת ויש להחליף אותן כאשר העצם נשחקת ומשנה צורה, מה שהופך את התותבת לבלתי מתאימה. כאשר זה קורה, השתלים כבר לא יתאימו כראוי או בנוחות ויהיה צורך להחליף אותם.

גם אם יש לך שיניים תותבות

שיניים חסרות תגרום לירידה הדרגתית במסת עצם הלסת התחתונה. השתל אינו מקדם צמיחת עצם, מה שעלול לגרום לאובדן עצם בלסת התחתונה. כאשר מסירים את השיניים מהחניכיים ומהלסת מבלי שהוחלפו בשום דבר, הלסת מתחילה להתכווץ.

למידע נוסף בנושא של שתלים דנטליים להחלפת שיניים תותבות והשתלות שיניים באשדוד יש לגשת לאתר dental-clinics.co.il