משפט וממשל

עורך דין תביעות ייצוגיות

ליועץ מוביל ניסיון רב בתביעות ייצוגיות, תובענות ייצוגיות ועמידה בכללים ובדרישות פדרליות ומדיניות החלות כאשר תובענה ייצוגית מוגשת לבית משפט פדרלי או מדינתי בניו יורק. עורכי הדין שלנו ביוסף קירשנבאום מבינים את המגוון הרחב של חוק הגנת הצרכן שניתן להשתמש בו כנגד חברות המשתמשות בטקטיקות לא חוקיות, מטעות או פוגעניות. אנו מייצגים לקוחות ברחבי הארץ, כולל קליפורניה, ניו יורק, אילינוי, קולורדו ופלורידה. בנוסף לתביעות ייצוגיות הקשורות לניירות ערך, עורכי הדין הייצוגיים של Hach & Rose LLP בניו יורק עוסקים גם בתביעות ייצוגיות נגד יצרני מוצרים פגומים ומסוכנים. צרו איתנו קשר עכשיו כדי לארגן את בדיקת התיקים החינמית שלכם עם אחד מעורכי הדין שלנו בתחום הצרכנות והמוצרים בנושא אחריות למוצרים כדי לקבל את הייעוץ המשפטי הדרוש לכם.

תובענה ייצוגית טיפוסית כוללת מאות אלפי ואף מיליוני אנשים עם טענות דומות

במקרים אלה, סוג ניירות הערך מורכב מבעלי מניות המחזיקים במניות המדוברות, וההונאה לכאורה השפיעה על מחיר המניה. לצרכנים יש רק הפסדים כספיים קלים, אך נפגעים מהפרקטיקות כוללות חברות עשויים להיות מושפעים, וניתן לשקול תביעות ייצוגיות מרובות של צרכנים.

סוגים אחרים של תובענות ייצוגיות סובבים סביב אחריות למוצרים וסוגים אחרים של עבירות המוניות

תובענות ייצוגיות מגיעות לבית המשפט ומאשרות תובעים רבים, והן נקראות כצדדים להליך. שכר טרחה משפטי משולם על ידי החברה ומשאבים נוצרים עבור הצרכנים.

מי שמעוניין לפתוח בתביעה ייצוגית צריך לדבר תחילה עם עורך דין על קבוצת אנשים שנפגעו מאותו אדם או אותו ישות

תביעה ייצוגית היא כאשר קבוצת אנשים שנפצעה או נפצעה מאותה חברה או ארגון מצטרפת לתביעה שלהם. תובענות ייצוגיות משמשות לעיתים קרובות במקרים של אחריות למוצרים בהם מספר צדדים תובעים יצרן או מפיץ מאותן סיבות משפטיות. לכל מדינה חוקים משלה לתובענות ייצוגיות, כולל סכום הנזק שניתן לפסוק.

תביעה ייצוגית מגיעה מאנשים רבים עם תביעות דומות כלפי אותה חברה

תובענה ייצוגית היא תביעה ייצוגית בה אדם אחד או יותר שסבלו מפגיעה ממצב דומה עבור עצמם ולאחרים שנפגעו ממעשי הנאשמים תובעים בעצמם ומתלוננים בתביעה ייצוגית. במקום שתובע מגיש תביעה פרטנית נגד חברה גדולה, תובענות ייצוגיות מאפשרות לאנשים שנפגעו מפעולותיה של אותה חברה להתאגד ולהשתמש במספריהם להגשת תביעה.

תובענה ייצוגית אופיינית כוללת מספר רב של צרכנים שהפכו לקורבנות בהמוניהם של פגיעה כספית כלשהי כתוצאה ממודל עסקי או פרקטיקה מסוימת

זה יכול להפוך תביעה קטנה לתביעה גדולה, דבר שיאלץ את החברה לנקוט בפעולה. כשאתה מסמיך כיתה, בית המשפט מחפש נזקים דומים שספגה קבוצה גדולה של אנשים. לאחר הגשת תביעה, שופט קובע אם מספיק אנשים נפצעו כמו אחרים, וגורמים אלה קובעים אם תביעה יכולה להמשיך בתביעה ייצוגית.

ל- Schlanger Law Group

LLP יש את המשאבים והניסיון להביא לתובענות ייצוגיות מטעם הצרכנים שנפגעו על ידי שיטות עסק מטעות, מוצרים פגומים, שיטות איסוף לא הוגנות והפרות אחרות של חוק פדרלי ומדינתי. הנוהג שלנו מוקדש להגנה על זכויות הצרכנים בעיר ניו יורק וברחבי הארץ. הניסיון שלנו מאפשר לנו לנהל תובענות ייצוגיות מורכבות למען אלה שעושים עוול לתאגידים גדולים. משרד עורכי הדין ג'וזף קירשנבאום LLP הגיש תובענות ייצוגיות כדי להצדיק קבוצות עובדים שנשללו משכר עבודה או שחוות פרקטיקות מפלה במגוון ענפים.

מייסדינו רוצים לשמוע ממך האם אתה צרכן שנפגע מפעולות עסקיות לא חוקיות או ממוצרים פגומים

או מעורך דין המחפש שותף שיספק ייצוג מיטבי ללקוח התביעה הייצוגית שלך. אנו עובדים עם משרדי עורכי דין קטנים יותר המחפשים שותף בעל ניסיון בתביעות ייצוגיות בכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיהם.

קל לגלול בין תביעות ייצוגיות ותביעות ייצוגיות בסביבתך הקרובה

לחפש אנשים ספציפיים שהופנו על ידי חבר או להגביל את החיפוש שלך לאזורי תרגול. עורך דין תביעות ייצוגיות מנוסה כנראה התמודד עם בעיות דומות לשלך פעמים רבות. לא משנה אם יש פסק דין או פשרה, חשוב לדעת מה עורך הדין שלך עושה בתיקים מסוג זה.