טיפוח ויופי אישי

כמה בשמים יש לאריאנה גרנדה

Ariana Grande Ari Eau de Parfum ספריי לנשים, 3.4 אונקיות – ניחוח מתוק ועסיסי עם תווים של פטל ומרשמלו. עיצוב הבקבוק של Ariana Grande God Is A Woman Eau de Parfum נראה קצת יותר מבוגר מבשמים אחרים של Ariana Grande, ומהתיאור הרשמי זה נשמע כמו ניחוח מדהים. ארי מאת אריאנה גרנדה או דה פרפיום סקירה שפורסמה בשנת 2015, ארי מאת אריאנה גרנדה או דה פרפיום הוא ניחוח נשי חושני ומתוחכם המורכב מהדרים תוססים, פרי מתוק ותווים פרחוניים חושניים. אריאנה גרנדה סקירה Sweet Like Candy (מהדורה מוגבלת) מהדורה מוגבלת זו Sweet Like Candy או דה פרפיום שומרת כמעט על אותה מתיקות כמו Sweet Like Candy המקורית, אבל עם פירות יער אדומים טעימים ותוספת נדיבה יותר של מרשמלו.

אם את מעדיפה ריחות פירותיים עם נימות פרחוניות, Sweet Like Candy של Ariana או Ariana Grande Thank U, Next Perfume יתאים להם יותר. זהו אחד הניחוחות בקולקציה שלו כולל RE, M, Sweet Like Candy, Thank U Next, Moonlight ו-Ari.

הוא משלים את קולקציית הניחוחות הקיימת שלה, שהחלה ב-2015 עם הבושם הראשון שלה; ארי. הבושם האחרון שלה גם משלים את מגוון הניחוחות ההולך ומתרחב של אריאנה, כולל Thank U Next, REM והמעריצים האהובים (ועטור הפרסים) Cloud. אנחנו לא יודעים הרבה על הבושם האחרון שלה: התווים העליונים והבסיסים שלו, האווירה שלו, או איך הוא משתווה להצעות הבשמים הקודמות, אבל אנחנו יודעים שהבקבוק מאוד אסתטי לאריאנה.

בקבוק הבושם יושב על שולחן אבן בגינה

מה שמרמז שהניחוח הזה עשוי להכיל תווים פרחוניים שהם מעט שונים מההצעות הקודמות של אריאנה גרנדה. בטח כבר ניחשתם מה זה לפחות אחד מהתווים בניחוח. התווים העליונים נעלמים במהירות ומוחלפים בתווי אמצע או בסיס של הניחוח. הניחוחות השונים המצויים במוצרי בשמים לנשים נקראים תווים.

בנוסף להיותו TINY, הניחוח הזה מריח כמו בושם אמבטיה וגוף. כשניסיתי לראשונה את הבושם הזה בחנות, הוא נראה לי מאוד מוזר. החזרתי את הניחוח הזה זמן קצר לאחר הרכישה, בידיעה שפשוט לא אהבתי אותו.

אני כל כך עצוב לומר ש-Cloud

הוא בעצם הניחוח הפחות אהוב עלי אריאנה כשציפיתי לכל כך הרבה יותר וזה האהוב עליי. קניתי את הניחוח הזה עבור אחותי שהיא חדשה יחסית בניחוחות. הניחוח הזה מאוד נשי ומתוק (מאוד דומה לאהרי עצמה), אבל לא הייתי קורא לזה משתלט.
למידע נוסף על כמה בשמים יש לאריאנה גרנדה כדאי לבקר באתר perfume4all.co.il

הניחוח הזה מיובש בניחוח וניל עצי יפה עם בסיס קשמיר טבעי מאוד. תווי הבסיס של אלגום, ענבר שחור ווניל הם אלו שגורמים לך לרוב להגיע לבקבוק הזה בגלל בושם הירח המהפנט והמפתה של אריאנה גרנדה.

הארומה של אריאנה גרנדס ארי אינה מתוקה מדי ובעלת טעם מרשמלו

בעוד אריאנה גרנדה עדיין לא הכריזה על הריח או התווים של הניחוח החדש, היא שיתפה תצוגה מקדימה של הניחוח. לפי הערת האינסטגרם של אריאנה גרנדה, אנו יכולים לצפות שהבושם החדש יגיע לחנויות ב-1 באוגוסט, אך למרבה המזל, קונים מקוונים יוכלו להזמין אותו ב-28 ביולי. או דה פרפיום Ariana Grande God Is A Woman שוחרר במקור בתור מלא- ניחוח בגודל ואפילו כניחוח טיולים, וסביר להניח שבחודשים הקרובים יגיעו ערכות מתנה, קרמי גוף ועוד. לאריאנה גרנדה יש ניחוחות אחרים משלה.

ששת הניחוחות שלה מציגים את אהבתה של אריאנה גרנדה למתוק

פירותי ופרחוני. בעוד שרוב הניחוחות של אריאנה הם מתוקים ורעננים, יש משהו לכולם בקולקציית אריאנה. עוצב בקפידה ואוצר על ידי אריאנה, כל ניחוח בקולקציית הבשמים של Arianas מגלם את האנרגיה המוצקה של אריאנה וגורם למעריצים שלה להרגיש שהם בכל מקום.

עם תווי עליון

לב ובסיס של מרכיבים אקזוטיים כמו וניל, מרשמלו מתוק, ברגמוט איטלקי ופטל שחור, כל נשימה של הניחוח הזה של אריאנה גרנדה תעביר אותך ללב הסוכריות. הניחוח הבא שהוציאה אריאנה גרנדה היה Sweet Like Candy בשנת 2016, שהכיל תווים של פטל שחור, ברגמוט איטלקי, אגס, יסמין סמבק, פרנג'יפאני, יערה, קרם דומדמניות שחורות, מרשמלו, עץ קשמיר ווניל.

אם אתה אוהב גוונים של עץ וצריך ניחוח מושק להשלמת ערכת הבושם שלך

אנו מציעים לך להרים את Eau De Parfum Franki או Moonlight By Ariana Grande. המכונה האח הגדול של אריאנה גרנדה, פרנקי או דה פרפיום עדיין ניתן למצוא במבצע. הפרנקי החדש פירותי ומתוק עם מעט ביס כשהמשמש והאגס המתוק מפזרים פלפל ורוד. בסך הכל, או דה פרפיום יוצר ניחוח עליז ביום עם התווים המשובבים והמתוקים שלו, בעוד שעועית טונקה שמנת מוסיפה מספיק תככים לתלבושת ערב.