Uncategorized

מה זה עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי זכה לפופולריות והיקף בשנים האחרונות ועורר דיון בשאלה האם מדובר בעצם בעיסוי ומה נחשב בעיסוק בעיסוי תאילנדי. במאמר זה אנו נסתכל על המדע – היתרונות של סוג העיסוי שעליכם לבחור. מכיוון שעיסויים תאילנדיים מסורתיים בגוף מלא שונים באופן משמעותי מעיסויים מערביים, אתן לך שלב אחר שלב למה לצפות.

ההבדל הבולט הראשון הוא שעיסוי תאילנדי מתבצע באופן שונה מהעיסוי המערבי, כאשר האחרון מבוצע עם שולחן עיסוי או מיטה.

מטפל בעיסוי מורשה צריך להתאים את רמת הלחץ והמתיחות ולהשתמש במשוב שלך

לעיתים עיסוי תאילנדי מתואר ככואב, ולכן הייתי ממליץ לפנק את עצמכם בעיסוי גוף מלא לקבלת היתרונות הטובים ביותר. ישנן וריאציות רבות אחרות, כולל עיסוי שכיבה ושקר, סוג עיסוי פעיל יותר בו אתה משתתף ועובר ועיסוי עם מיטה. חלק מהמתקנים מציעים מגוון סוגים שונים של עיסויים תאילנדיים, כגון עיסוי גוף מלא או עיסוי בישיבה. אם אתה מעדיף עיסוי רגוע ומרגיע על פעיל, עיסוי תאילנדי הוא אפשרות טובה עבורך.

כמו בכל שאר הטיפולים שאתה מקבל, המטפל שלך צריך לבדוק את ההיסטוריה הרפואית שלך לפני מתן עיסוי תאילנדי.

בצע חיפוש מהיר של "עיסוי תאילנדי" בגוגל בזמן שאתה בתנועה ותוצג בפניך רשימת מכוני עיסוי תאילנדים. הם נמצאים בכל מקום, ללא קשר לעיר בתאילנד, ויש לך הזדמנות להזמין עיסוי תאילנדי באחד מהם.

מגוון העיסויים הרחב כולל מגוון טכניקות מתיחה כגון עיסוי גב

עיסוי כתפיים ועיסוי ראש. בנוסף, העיסוי התאילנדי כולל גם טיפול בעיסוי, בו המעסה מותחת את הלקוחה בידיה, זרועותיה, ברכיה ורגליה. ביסודו של דבר, ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים תאילנדיים אותם ניתן לראות בחנויות, אך נקודת ה- Sen-Line נלחצת על גבו של המשתתף בזמן שהיא נמתחת על ידי המטפל בעיסוי תאילנדי.

עיסוי בסגנון מערבי, הנשלט על ידי לישת השרירים, חסר עיסוי תאילנדי. במקום זאת משתמשים בלחץ כללי ונקודות האנרגיה נלחצות לשרירי הגב, הצוואר, הכתפיים, הירכיים, הרגליים, הרגליים והרגליים.

פונקציונלית, יש טכניקות וסוגים של טכניקות שניתן לבצע בעזרת עיסוי שולחן תאילנדי. המתרגלים יכולים גם לשלב טכניקות עיסוי תאילנדי עם טכניקות עיסוי אחרות כגון עיסוי גוף, עיסוי ראש ועיסוי גוף. מומלץ להכנס לכאן כדי למצוא עוד אופציות לעיסוי מפנק

ישנם 16 קורסים לטווח קצר לבחירה, החל מעיסוי תאילנדי מסורתי ועד עיסוי שולחן תאילנדי, עיסוי גוף תאילנדי ועד עיסוי ראש תאילנדי. כאן תוכלו למצוא שלוש מנות, כמו גם קורס עיסוי שולחן תאילנדי לגוף מלא וקורס עיסוי גוף תאילנדי.

בתי ספר מסורתיים אחרים הם בית הספר העיסוי הבינלאומי ITM, בו תאילנדים רבים לומדים את אמנות העיסוי התאילנדי, ובית הספר העיסוי התאילנדי באוניברסיטת תאילנד.

בית הספר לספא TTC מציע סוג עיסוי עתיק שמקורו ברובע לאן נה שבצפון תאילנד. אבל יש להם הרבה יותר מה להציע מאשר קורסים כלליים, ועל השולחן מתיחה עצמית סגפנית עם מטפל בעיסוי מבית הספר התאילנדי לעיסוי. כאן ניתן למצוא מידע נוסף על עיסוי משחרר

עיסוי תאילנדי חמור ואינטנסיבי יותר ומבוצע על גבי מחצלת על הרצפה

כך שהאדם המקבל את העיסוי נשאר בבגדיו. מה שמרגש גם את המעסים בעיסויים תאילנדים הוא שהם מבוצעים בלקוחות לבושים לחלוטין, מה שמאפשר למטפל להציע שירות ייחודי ולהיפתח לקהל לקוחות חדש. עיסוי תאילנדי מתבצע באופן קבוע עם מטפלים, אך למי שמזמין אותו, יש מספר מוגבל של מפגשים בלבד.

אין צורך לנוח או לשכב, מכיוון שהמטפל יגרום לך לעשות יוגה אסאנות (תנוחות) על ידי כיפוף ברכיים, ידיים וגב.

יוגה

כמו אלמנט העיסוי התאילנדי – מרגיעה גם היא, והעובדה שהיא יכולה לעזור אפילו לאדם המתוח ביותר למצוא רגיעה מבטיחה שעיסויים תאילנדים יכולים לעזור לו למצוא את ההרפיה. אם אתם תוהים מהו עיסוי גוף מלא תאילנדי, זהו עיסוי תאילנדי מסורתי המכסה את כל חלקי הגוף. אם אתה מבין את היתרונות של עיסוי תאילנדי ותוהה כמה פעמים עברת אותו, ייתכן שתאהב אותו כל כך עד שאתה רוצה לחלוק אותו עם יקיריך.

בעיקר מעורב שמן עיסוי, והתנועה נמשכת, נמתחת, מתנדנדת, נמשכת ונמשכת שוב ושוב עד שרירי ושרירי הגוף נרגעים.

על פי תורת הטיפול בעיסוי תאילנדי

לגוף עשרה קווי אנרגיה, המכונים sen, דרך עיסוי בכל אחד מקווי אנרגיית הגוף הללו, הידועים גם בשם sen בתאילנדית. מטרת העיסוי התאילנדי היא לשחרר את החסימות בחושים כדי שהאנרגיה תוכל לזרום בחופשיות.