טיפוח ויופי אישי

איור קטעי עיתונות

קטעי עיתונות קיימים כבר שנים והם כמובן השתנו עם השנים עם התקדמות טכנולוגית. הודעות לעיתונות וכותרות עשויות להיות מדהימות באתרי חדשות, אך כנראה שתצטרך לשנות אותן עוד כמה פעמים כדי לנער את טוויטר. מכיוון שהטכנולוגיה שינתה את אופן המסירה של תוכן העיתון, שירותי העריכה שינו גם את ההיצע שלהם. בעוד קליפים אלקטרוניים הפכו לשירותי קליפים לעיתונות כדי להבין הודעות מדיה ולעקוב אחר הפרסום, ההתקדמות הללו ביטלה בהדרגה את החיתוך הרגיל של אטבים לטובת קליפים אלקטרוניים.

לקוחות לניטור מדיה יכולים כעת לבחור להדפיס

לשדר ולאינטרנט כדי לתפוס את החשיפה שלהם לתקשורת. חברות מסוימות יתמקדו בעיתונות האינטרנט, ואילו אחרות יתמקדו יותר במקורות רדיו ועיתונים. עלון הדוא"ל שלך עשוי להכיל טיפים וטריקים לאבטחת סיקור עיתונאי לעסקי הצילום שלך.

אם יש לך הודעה לעיתונות מובילה המסבירה על מה החדשות

כלול אותה בסיכום שלך. אם אין לך אותם, תוכל לכלול אותם גם בגיליונות הסקירה כקישור להודעות לעיתונות שלך. שים לב גם שערכות העיתונות נבדלות מהודעות לעיתונות בכך שהן ערכת עיתונות. אם יש לך הודעה לעיתונות הקודמת עבור החברה או המוצר שלך, צרף אותה להודעה לעיתונות הראשונה שלך. שם איש הקשר האחראי לטיפול בפניות בתקשורת צריך להיות תמיד בדף העיתונות.
כדי לקרוא עוד על איור קטעי עיתונות כדאי לבדוק כאן: illustration.co.il

אחד היתרונות החשובים ביותר של שירות גזירת עיתונות הוא שאתה יכול לשמור על קשר עם מה שקורה בענף שלך. הדרך הקלה ביותר להגדיר זאת היא לעדכן אנשים כדי שיוכלו להתעדכן בחדשות ובמידע האחרון אודות העסק או המוצר שלך.

אם אתה לא שוכח להזכיר את המותג שלך בעיתונות

אתה יכול לעצב קמפיין יחסי ציבור להשגת מקסימום השפעה, לבנות קשרים תקשורתיים חזקים ולהעלות את המודעות למשברים פוטנציאליים ולשמועות שמתפשטות. ימי הגישה של האשכול והנשק כבר חלפו, ולכן חשוב לחשוב אסטרטגית. הודעות לעיתונות שונות מעיתונאים שונים, המותאמות אישית עם מסרים ספציפיים ורלוונטיים, נוטות יותר לעורר עניין.

על ידי ארגון קטעי העיתונות שלך במיקום מרכזי

כדי למקסם את החשיפה, אתה יוצר אתר המכונה דף עיתונות כדי להגביר את נראות העיתונות וכיסוי. נסה ליישב תשומת לב חיובית בתקשורת עם חדשות אודות הפרסום שלך, כגון חדשות אודות המוצר או השירות של החברה שלך, או דיווח על אירוע חשוב.

אתה יכול גם לפרסם את קטעי העיתונות שלך בדף אזכורים המשמש כחומת תהילה עבור החברה שלך

קליפים יכולים להיות דרך נהדרת להביא מדיה מקוונת לידי מחבר ספר, מגזין או מאמר חדש בעיתון. המחבר מקבל צרור מודפס של קטעי עיתונות ממגזינים ועיתונים הקשורים לספרו.

JournoLink

למשל, מספק נתונים סטטיסטיים על כל הודעה לעיתונות שתשלח, כולל מספר העיתונאים והבלוגרים אליהם הגעת ואחוז האנשים שקראו אותה. כשאתה עובר לעמוד העיתונות שלך, צור סיפורים משלך בהתאם וקבל תחושה של איך פרסומים אחרים מדברים עליך ואיך הם מדברים איתך. זה לא מידע חדש, אבל כשאתה זורק בפני עיתונאי, הם מחפשים הקשר בקטעים. קדם את התוכן שלך וספק קישור למאמר המקורי, ולא רק עותק של גזיר העיתונות.

השימוש בקליפי עיתונות המחויבים בזכויות יוצרים יכול להיות שדה מוקשים

במיוחד לאור הפיצוץ בפרסומים מקוונים. על מנת לצמצם את האפשרות להפרת זכויות יוצרים, ישנם שירותי גזירת עיתונאים שקבעו סידורים המאפשרים להם לשלוח את הקליפים מבלי לקבל הרשאה על בסיס עסקה.

תמורת תשלום חודשי קטן

תוכלו להירשם כמנוי ל- News Corp כדי לעקוב אחר תוכן הפרסומים המודפסים, השידור והאינטרנט. חברות ניטור מודיעין עוקבות בדרך כלל אחר תוכן מודפס ומשודר לצורך אזכור של נושאים ספציפיים, מנתחות ומספקות משוב ללקוחותיהן על איכות התוכן, על הרלוונטיות והרלוונטיות שלו.

שקול לפרסם קליפים באתר שלך מכיוון שהם דרך נהדרת להגביר את המוניטין של המותג שלך בקרב לקוחות

עובדים ועיתונאים. בנוסף להכרה, ערכות עיתונות הן דרך טובה ליידע את בעלי העניין בתקשורת על הנעשה בחברה שלך. עיתונאים ובלוגרים יכולים למשוך את תשומת ליבכם על ידי שיתוף סיפוריהם בהודעות לעיתונות וברשתות החברתיות. אם אתה משתף את עמוד העיתונות שלך, אתה יכול לדווח עליו גם בכלי תקשורת אחרים כמו הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל והפינגטון פוסט.

יתרון נוסף בשימוש בשירות גזירי עיתונות הוא שאתה יודע מה קורה בענף שלך, כפי שהוזכר קודם, כמו גם את ההשפעה של קליפים על העסק שלך.