משרות וחינוך

איך להתכונן להיריון

אם אתה רוצה להיכנס להריון, אינך צריך להפסיק להשתמש בכל אמצעי מניעה שאתה משתמש בו, ואתה יכול לקבל את כל היתרונות הבריאותיים של ההריון שרצית לקבל. להלן מספר טיפים כיצד למטב את התזונה, את הפעילות הגופנית ואת ניהול המתח שלך כדי ללדת ולהיות פוריים ביותר במהלך המחזור וההריון שלך. לאחר שהבנת מה אתה אוכל בכדי לנסות להיכנס להריון, ריכזתי רשימת ביקורת להכנת הריון כדי לעזור לך להתחיל.

זה יעזור לך להבין את הדרכים הטובות ביותר להגדיל את הסיכויים להריון בריא

ותשקול להתמקד בחומרים מזינים מסוימים כדי להגדיל את הסיכויים להריון בריא יותר. קח תכשירים איכותיים להריון: בנוסף לחומצה פולית, תכשירים מולטי ויטמינים ומינרלים שתוכננו במיוחד להריון מבטיחים שתקבל את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים לך בכדי לשמור על עצמך ועל ההריונות הבריאים שלך. קח תוספי מזון איכותיים עם דעות קדומות כגון ויטמינים, מינרלים, סידן, ברזל, אבץ, מגנזיום, אשלגן, נחושת ואבץ.

חלק מהתוספים הללו עלולים להקשות על כניסה להריון, ואחרים אולי אינם בטוחים להריון, אך הם עדיין טובים עבורך.
למידע נוסף בנושא של איך להתכונן להיריון יש לבדוק כאן: 9months.co.il

לנשים המתכננות להיכנס להריון

בחירה בטוחה היא ליטול תוסף ויטמין לפני הלידה המכיל חומצה פולית וברזל. אתה צריך לקחת 400 מיקרוגרם של תוסף חומצה פולית מדי יום עד להריון. אם הינך בהריון בשבוע ה -12 להריון, עליך ליטול 400 מק"ג חומצה פולית מדי יום לפני ההריון ולקחת אותו לפחות פעמיים-שלוש בשבוע בשבועות הראשונים שלאחר ההריון.

הידיעה אילו שינויים עליך לבצע בתזונה וכיצד להתמודד עם הריון בעבודה עוזרת לך לתכנן טוב יותר את לידת הילד. אם את מרגישה שאת יודעת להתכונן להריון וניסית את כל המפורטות למעלה, תני לזה.

כדי לתת לתינוק שלך התחלה טובה בחיים, עדיף להכניס את גופך למצב עליון – לפני שאתה נכנס להריון, לא רק להגדיל את הסיכויים להיכנס להריון, אלא גם להתכונן להריון בריא. פעילות גופנית לפני ההריון יכולה לעזור לך להתמודד עם הגוף במהלך ההריון והלידה ולאחריה, כמו גם עם מה שתעבור במהלך ההריון או הלידה.

בזמן שאתה בכושר לפני ההריון

הריונות עלולים להעמיס מאוד על גופך. פעילות גופנית טובה כמו ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים ופעילויות גופניות אחרות מכינות את הגוף למשקל עודף של ההריון. אם אתה בכושר לאחר ההריון, יהיה לך קל יותר להישאר פעיל בהריון.

תרגיל בעת הכנת גופך להריון, כגון ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים ופעילויות גופניות אחרות, הכין את הגוף למשקל נוסף של ההריון.

רוב הנשים לוקחות 400 מק"ג של חומצה פולית לפני שניסו לתינוק

וצריכות לעשות זאת עד השבוע ה -12 להריון. אם הינך בהריון באופן בלתי צפוי, אל תדאג אם לא נטלת תוסף חומצה פולית במהלך תקופה זו. התחל לקחת 400 מק"ג חומצה פולית והתחל ליטול עד 4,000 מק"ג ביום לאחר ההריון, או התחל ליטול אותו בהקדם האפשרי לאחר השליש הראשון.

כשאתה מנסה להיכנס להריון

תזונה בריאה ומגוונת עוזרת לך להשיג את מירב הוויטמינים והמינרלים שאתה צריך. תזונה מאוזנת היא באמת נתונה, ותוכלו לשפר את הסיכויים שלכם להיכנס להריון בריא יותר על ידי ביצוע הצעדים בעמוד זה. אם תאכיל את גופך היטב, זה יעזור לך במהלך ההריון. תזונה מאוזנת, הכוללת שפע של פירות וירקות טריים, מסייעת לא רק להרות, אלא גם לבצע הריונות בריאים.

חפש ויטמינים טרום לידתי המכילים לפחות 400 מיליגרם של חומצה פולית וקח אותם למשך חודש לפני שאתה נכנס להריון. הקפד ליטול ויטמין טרום לידתי מדי יום, החל מ -400 לפחות, אך הקפד ליטול אותו במקביל לוויטמינים ומינרלים אחרים בתזונה.

לאחר ביקורך לפני ההריון אצל הרופא

השלב הבא להתכונן לכך הוא שמירה על רווחתך. בריאות טובה לפני ההריון מחייבת בדיקה לפני ההריון ושוחחת עם הרופא על מצבים בריאותיים שעלולים להשפיע על ההריון. על פי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, טיפול מונע קבוע לפני ההריון ובמהלכו הוא דרך נהדרת להפחית את הסיכויים להריון בסיכון גבוה. כשאתה חושב להיכנס להריון, התמקד בבריאותך לפני שתתחיל להיכנס להריון. אם את בריאה ומרגישה שאת וגופך מוכנים להריון, חשוב לבצע בדיקה. זה עוזר לבריאות – ספקי שירותי בריאות להבטיח שאתה לא רק בריא יחסית, אלא שגופך מוכן להריון. הרופא שלך יכול לייעץ לך כיצד להתכונן לתינוק שלך, והוא או היא יכולים גם לבדוק אותך או את בן / בת הזוג שלך כדי לוודא ששניכם תוכלו להיכנס להריון.