אירועים ומתנות

חנויות קומיקס בתל אביב

הקבוצה עצמה – אקטוס – מוציאה לאור מספר קומיקס בארץ ובחו"ל, ובשנת 1995 פרסמו קולטון, מירה פרידמן ואיציק רנרט את חנות הקומיקס הראשונה שלהם בתל אביב. קומיקס ישראלי, אך בעלי "חנות הקומיקס הישראלית" הקטנה הזו ישתלטו על אמריקה אם יקבלו את דרכם. זוהי הראשונה מתוך סדרת חנויות קומיקס בארצות הברית ובישראל, כמו גם באירופה ובאסיה.

לאחר הצלחתם בשירות המנויים שלהם, הם פתחו חנות לבנים וטיטים בתל אביב בשנת 2010 בעזרת מענק מטעם משרד התרבות הישראלי.

יובל שרון ודני אמיתי פתחו במקור את החנות שלהם כחנות מקוונת

אך לאחר כמה שנים הם הבינו שקהל הלקוחות בישראל גדול כל כך שהם נאלצים לפתוח חנות במרכז תל אביב. בשנת 2005 הם העבירו את החנות לרמת אביב, התרחבו בשנת 2009 ופתחו חנות שנייה, שנפתחה כעבור שנה בגוש במרכז העיר תל אביב ועברה לחלל מעט גדול יותר כעבור שנה. זה הוכיח את עצמו כמוצלח, ובשנת 2005 הם פתחו את חנות הלבנים והטיחונים השנייה שלהם, קומיקס נ 'ירקות, במרכז העיר תל אביב (ושליש בשנת 2010) והעבירו את החנויות לרמת אביב. לאחר פתיחת חנויות תל ישראל, החנויות השנייה נפתחו בחיפה, הארץ ותל הארץ בשנת 2012.

אם תמיד רציתם להיכנס לטירוף הקניות החנון

הקניון הוא המקום אליו להיות אם אי פעם תצטרך, אבל קשה למצוא את זה, שכן תוכל להשקיף היטב על קו הרקיע של תל אביב מהחניון מול החנות שלך. UFO Music ממוקם בקניון רמת אביב, רק כמה רחובות מקניון ירושלים, ליד קניון ישראל.

החנות מוכרת מגוון רחב של קומיקס

קומיקס, רומנים גרפיים ואביזרי קומיקס. יש גם חנות ידידותית לילדים לבדר את חשיפתכם וחנות ספרים גדולה ומרווחת בה תוכלו לשבת ולקרוא. אף על פי שישראל בדרך כלל ידידותית למשפחה וילדים, תל אביב נגישה בקלות וההתעסקות עם הקטנים היא משחק ילדים. קחו מונית לתחנת האוטובוס בה תוכלו לפגוש חברים ובני משפחה באזור הערבי ההיסטורי, שהוא כיום אחד החלקים הטרנדיים ביותר בתל אביב. תשכחו מהקטנים, אוטובוס ייקח אתכם כמעט לכל מקום, אבל זה גם מקום נהדר לשכוח.

יליד 1966 בתל אביב, הוא אמן קומיקס עטור פרסים, שצייר וכתב רצועות לעיתונים גדולים רבים בארץ ובחו"ל. כיום הוא מלמד קומיקס ואיור באקדמיה בבצלאל בירושלים וחבר גם באיגוד הקומיקס הישראלי ובאיגוד הקומיקס הישראלי.

בשנת 2010 הקים את קומיקס

N – ירקות, ארגון ללא מטרות רווח ליוצרים קומיים ישראלים העובדים עם ילדים מוחלשים. הוא גם עזר בהקמת מספר חנויות קומיקס בתל אביב ובערים אחרות ברחבי העולם, ועזר בהקמת איגוד הקומיקס הישראלי ואיגוד הקומיקס הישראלי.

אם ברצונך להביא ספרות ישראלית

כולל קומיקס מקורי, לספרייה שלך או למוסדות תרבות אחרים, אנא פנה אלינו. הקומיקס העברי, שהושק בשנת 2004 על ידי הספרנית רחל לקט מור, אוצר על ידי הספרייה הציבורית בתל אביב ועמותת הקומיקס בישראל. התערוכה זמינה להשאלה, ויש אנשים שביקשו שנמליץ על כמה מהקומיקס החביב עלינו וכן על מספר ספרים אחרים מהספרייה.

בשנת 2015 שמענו על פתיחת חנות קומיקס חדשה בתל אביב, אך לא הספקנו לבקר בה. החנות ממוקמת בקיבוץ ירושלים לשעבר פינת הרחובות שלמה וירוואן.

החלטנו לסחור בקומיקס כי לא הצלחנו להשיג קומיקס בישראל

אז היינו צריכים להחליט לעשות משהו בקשר לזה. קומיקס ישראלי והתחלנו לייצג אותם, אבל רק רצינו לעשות קומיקס לעצמנו. אם אתה אוהב קומיקס אלטרנטיבי, אתה יכול להשתמש בהם בחנות, או אם אתה לא אוהב אותם, נוכל להשתמש בהם בחנויות אחרות.

בקיץ 2010 פתחנו את החנות השלישית שלנו

ועכשיו יש לנו שתיים נוספות בתל אביב ואחת בירושלים. אנחנו מקיימים גם יום קומיקס בחינם ביום שישי, אבל שרלי אומר שזה יותר הגיוני לחגוג אותו ביום שישי בישראל. בארה"ב הוא נחגג בשבת 2 במאי, אז אנחנו חושבים פשוט לפתוח חנות חדשה בעיר אחרת.

אני יכול לומר שהוא אחד הקריקטוריסטים המפורסמים ביותר בישראל, איך זה מרגיש? יש תרבות חוץ בתל אביב ואני חושב שאנחנו עושים את ההפך ממה שירושלים אוהבת.