עסקים ותעשייה

טעינת רכב חשמלי בבית

לדוגמא, Drive Clean קליפורניה, מחלקת המים והאנרגיה בלוס אנג'לס, מציעה הנחה של 1,500 דולר לבעלי מכוניות חשמליות שרוכשים רכב חשמלי משומש עד ה -1 בספטמבר 2019. כלי עזר במדינת ניו יורק מעודדים גם את השימוש של מכוניות חשמליות באמצעות הנחות בתחנות טעינה, הורדת מחירי חשמל, זמני טעינה ועוד.

קון אדיסון מציע גם הנחה של 1,000 דולר בקניית מכונית חשמלית בהשוואה למחיר הממוצע של 2,500 דולר לרכב חשמלי סטנדרטי ותעריף מופחת להתקנת תחנת טעינה מהירה.

אם אתה נוהג פחות מ -40 מייל ביום ויש לך תקע

ברכב היברידי אתה יכול להשתמש במטען שמחובר לשקע רגיל ב -120 וולט. אם יש לכם את ה- BMW i8 Hybrid ומשתמשים בו למרחקים קצרים כדי להניע את המנוע, ניתן לטעון את הסוללה בבית ולחבר את המכונית ישירות לשקע 120V. לבסוף, המטען שלך יכול לשמש גם לטעינה של חבילת הסוללה של הרכב החשמלי שלך, אותו אתה צריך להטעין משקע 240V. מכוניות PEV נטענות בשקעי 240 וולט, אך עליכם להחזיק גם תקעים וגם מכוניות היברידיות, כך שתצטרכו מטען המחובר לשקעים רגילים של 120 וולט.
למידע נוסף בנושא של טעינת רכב חשמלי בבית כדאי להעיף מבט ב- evcar.co.il

למטענים ברמה 2 יש תקעים

סטנדרטיים ברוב הרכבים החשמליים, למעט אם אתה הבעלים של טסלה, תזדקק למתאם. עליך לטעון רכב חשמלי (PEV) המחובר לרכב החשמלי באמצעות שקע 240V, מכיוון שזו שיטה איטית יותר. כל שעליך לעשות הוא לחבר את כבל הטעינה לשקע החשמל במוסך או אפילו לבית ולהטעין את המצבר של הרכב שלך. Drive Clean קליפורניה מבטיח לכם את כבלי הטעינה הנכונים, אך אם לא, תצטרכו לחבר מכונית חשמלית.

עמדות טעינה ברמה 2 יכולות להטעין מצבר לרכב חשמלי בפחות ממחצית הזמן שיידרש עם יחידת טעינה ברמה 1

מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אנשים שקונים מכוניות חשמליות לחלוטין. כשאתה טוען תקע – בהיברידית עם כבל טעינה של 120 וולט – הנהג הסוללה החשמלי יש את אותו הזמן כמו עמדת טעינה של 240 וולט, אבל במהירות הרבה יותר מהירה.

רוב הנהגים החשמליים משתמשים ברכבם

כדי לנסוע הביתה מבית הספר או מהעבודה, להפעיל סידורים או להפעיל סידורים, כך שטעינה מלאה היא יקרה, וטעינה של הסוללה היא מה שהם צריכים תחנת טעינה ברמה 3, כמו טעינה מלמעלה למטה (או יותר נכון מלמטה) זה יקר.

אם מקום העבודה שלך מציע תחנת טעינה חשמלית נוחה או שיש מספיק תחנות טעינה חשמליות ציבוריות באזור שלך

עליך לבחור באפשרות הזולה ביותר לרכב החשמלי שלך. כשאתה לא בבית, תחנות ציבוריות טוענות מכוניות חשמליות, אך עליך להיזהר שלא להוציא את הרכב החשמלי שם. המקום הטוב ביותר להקים תחנת טעינה לרכב החשמלי שלך הוא המוסך. עם זאת, אם אתה בבית, יתכן שתצטרך ללכת לתחנה ציבורית כדי לטעון את המכונית החשמלית שלך, כמו למשל תחנת דלק.

בעת רכישת רכב חשמלי

שאל את הסוחר אם הוא עובד עם חברת חשמל שיש לה מטען חשמלי מוסמך של ENERGY STAR. אתה בטח לא יכול לסמוך על מגורים ליד מטען ציבורי כדי לכסות באופן מלא את צרכי הטעינה של המכונית החשמלית שלך, אך תוכל להגדיר שתי אפשרויות אם תוכל לטעון שם בגלל עבודתך. בזמן שאתה מחכה לפוליטיקאים המקומיים שלך שיספקו תחנות טעינה חשמליות באזור שלך, אתה יכול לחבר מכוניות חשמליות לשקע חשמל רגיל בבית כדי לטעון אותן. מי שמתגורר באזור עם מטענים ציבוריים רבים, כמו מקום עבודתו או תחנת דלק, ימצא ככל הנראה אפשרויות רבות כאשר יתחיל לרכוש תחנת טעינה לרכב חשמלי בבית.

מי שחושב על רכב חשמלי בוודאי היה רוצה לדעת כמה עולה התקנת עמדת טעינה

עלות טעינת הרכבים החשמליים תלויה במקום מגוריך, בגודל אזורך ובמספר עמדות הטעינה הציבוריות הזמינות. כשאתה טוען את הרכב החשמלי שלך בבית, חישוב העלות של מטען יחיד פירושו הכפלת מספר הקוט"ש המשמש לטעינת הסוללה בעלות לקוט"ש.

עם כניסתן של תחנות טעינה יעילות למשקי בית

מכוניות חשמליות הופכות לכלי שימושי עוד יותר. תחנות טעינה מאפשרות לכם לטעון את מצברי הרכב החשמליים בחשמל מהבית או מהבניין. זה מפחית את מחיר תחנת הכוח המקומית, מה שמתורגם להפחתת עלות טעינת האנרגיה לרכב החשמלי שלך.

כלי רכב חשמליים עכשוויים יכולים לנסוע כ -250 מיילים בטעינה יחידה

אם כי ישנם כאלה, כמו טסלס, שיכולים לנסוע עד 350 מיילים בטעינה אחת. רמה 1 מגדילה את טווח הרכב שלך בכ- 2.5 מייל לשעה, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור מכוניות חשמליות לטווח ארוך בהתאם למצב. הם קלים לשימוש, אינם דורשים עבודות חשמל נוספות וניתן להשתמש בהם בכל שקע ביתי.