עסקים ותעשייה

המדריך המלא לשימוש ב- asana

היום אני רוצה לדבר על האופן שבו אני משתמש באסאנה כדי לתכנן את היעדים שלי ולפתח את העסק שלי. מדריך זה מראה לך כיצד להשתמש בו לניהול פרויקטים כדי ליצור את פרויקט asanas הראשון שלך ולארגן את המשימות שלך. בין אם אתה חדש ב- AsANA ובין אם אתה משתמש בכוח, הידיעה כיצד לבנות את עבודתך ב- AsANA היא המפתח לשילוב העבודה האישית שלך עם יוזמות ויעדים גדולים יותר.

אם אתה משתמש באסאנה כצוות או כפתרון אישי לניהול משימות

אתה יכול לשמור את סביבת העבודה לעצמך ולהוסיף סביבת עבודה נוספת כשתצטרך לעבוד יחד, או להוסיף את כל האנשים המעורבים לסביבת העבודה. כאשר אתה משתמש ב- AsANA לניהול פרויקטים עבור מספר אנשים, אתה מקצה משימות לחברי צוות ספציפיים ומקצה אותם זה לזה.
למידע מורחב בתחום של המדריך המלא לשימוש ב- asana מומלץ להעיף מבט ב- fillva.com

קל גם ללמוד כיצד להשתמש באסאנה ובכל התכונות החדשות שתמצאו בעזרת הכלי

עם Asanas עצמה פיתחנו עבורכם כלי לניהול עבודה ותוכלו להתאים אותו עוד יותר לפגישה עם הצוות שלכם. אם אתה כבר משתמש באסאנה או בכל כלי או שיטה אחרת לביצוע המשימות שלך, הודע לנו בתגובות.

אם אתה משתמש באסאנה

כדי ליצור תבניות, הישאר בכרטיסייה תבניות כלליות ובצע את אותם השלבים כמו לעיל. ראה כיצד להשתמש בסעיף אסאנה כדי להתחיל את השלב הראשון של ההדרכה ליצירת תבנית חדשה לפרויקט החדש שלך או לפרויקט אחר בצוות שלך. מדריך זה למשתמשי אסאנה יראה לכם כיצד ליצור לוחות מחוונים ודוחות בודדים כדי לקבל תמונה ברורה של התקדמות העבודה שלכם במבט אחד. שם סדהגורו המיסטי מציג את התגים המשמשים באסאנות ואת תפקודם. על ידי קריאת נתונים אלה, ניתן להרכיב מעקב אחר סיכונים באמצעות שילוב של כללים, שדות וזרימות עבודה המוגדרות על ידי המשתמש. הוסף כללים לסינון תגים ותוויות, הוסף תגים למסננים ומסננים לתגים, השתמש בתגיות לזרימת העבודה המותאמת אישית שלך ועוד. במדריך זה למשתמשי אסאנה, תגלה שניתן ליצור דוחות מותאמים אישית בדרכים שונות, כך שתוכל לקבל את התמונה הברורה ביותר של העבודה המתבצעת במבט אחד.

הוראות להגדרת האסאנה של הפרויקט שלך ומה אתה והצוות שלך עושים יחד

וכן הנחיות לגבי אסאנות ספציפיות לצוות, כגון ניהול פרויקטים ותכנון פרויקטים. מדריך זה יראה לכם כיצד להבין את היסודות של שיטות העבודה המומלצות של GTD, מה לדעתכם מתאים ביותר עבורכם ועבור הצוות שלכם, וכיצד ניתן לשלב גם הודעות דוא"ל לפעולה וסידהא אסאנס (מילא) בפרויקט האסאנה שלכם. כניהול ותכנון הפרויקט שלך. תוכל גם להשתתף בפורום הקהילה של אסאנה ולבדוק את הסעיף "מדריך אסאנה לאסאנות" באתרנו למידע נוסף. קרא מידע נוסף על אופן השימוש באסאנה במדריך המפורט יותר, צעד אחר צעד שלנו, וקרא על מנת ללמוד טיפים וטריקים למתחילים. "אתר אסאנה" מכיל מידע שיעזור למשתמשים להשיג ידע על התכונות, שיטות עבודה מומלצות, הדרכות וידאו, טיפים, מידע רלוונטי אחר ועוד הרבה יותר! אתר Asanas מכיל עצות וטיפים למשתמשים לקבל ידע על הפונקציה, שיטות עבודה מומלצות וכמה מדריכי וידאו, ללמוד כמה טיפים, לעיין במידע רלוונטי אחר וכו '. אתר AsANA עם עצות וטיפים לגבי המוצר, הפונקציות והשיטות המומלצות, טיפים ללמוד, מידע אחר לעיון ועוד הרבה יותר!

לדוגמא

תוכלו לעיין בשיעורי אסאנה, הנמשכים כ -3 דקות, ולסקור את סרטי הווידאו כיצד אסאנות עם תמונות מועילות ומדריכי שיעורים רבים. חלק מהסרטונים הזמינים כוללים טיפים וטריקים לשימוש בכל תכונות Asana, כמו גם סרטונים עם משתמשי AsANA הנוכחיים.

אם אתה משתמש באסאנה לניהול פרויקטים שוטפים

היכולת ליצור משימות חוזרות יכולה להיות לעזר רב. זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות עם תאריכי יעד, לכתוב הערות וערכי פעולה ולקבל את כולם בדף אחד. ברגע שאתה מוסיף אסאנות – כלי שאתה יכול להשתמש בו גם כדי ליצור משימות חדשות ישירות בערוץ הרפוי שלך. אתה יכול גם להשתמש בפקודות Asana כדי ליצור גרפים ותרשימים עבור הפרויקטים שלך.

תכונה זו היא צורה שעוזרת לך לתקנן, ולדעתי זו אחת התכונות החשובות ביותר של אסאנה, כמו גם תוספת נהדרת לכלי.

אתה יכול לעשות זאת תחילה על הנייר

או להשתמש במדריך של אסאנה על ידי לחיצה על הסמל ואני אענה על כל שאלותיך. ProofHub מקל על הבנת הצעדים שעליך לנקוט בכדי להתחיל באופן חזותי מה יכול לקרות באסבסט או בנייר לפני ההשקה. אני רוצה ליצור משימה לכל שלב ולהשתמש בקו הפרדה בין המשימות כדי לקבץ את השלבים השונים של התהליך. שמור על זה פשוט למשימה שלך או לפרויקט asanas, הוסף את הפרטים לכל שלב בתיאור.