חיתוך תעשייתי

סט כלי עבודה בסיסי

יש לו גם את כל האלמנטים הקלאסיים האחרים של סט כלים בסיסי, כמו שני זוגות צבת, מפתח ברגים, פטיש ופלס, כך שהוא גם סט מוצק למשימות בגודל רגיל. זה היה סט בסיסי בתכנית הדברים: פטיש, אני חושב, שני סוגים של צבת, מברג עם ביטים, פלס, סרט מדידה, וכן הלאה.
עבור מידע בנושא של סט כלי עבודה בסיסי וסט כלי עבודה 168 מומלץ לבקר ב- deko-israel.co.il

הכלי ארוז בערכה הכוללת שני סטים של פלייר

מפתח ברגים מתכוונן, פטיש לעיבוד עץ 8 אונקיות, ארבעה מברגים מדויקים, סרט מדידה באורך 10 רגל, 40 קשרי כבלים, תפס עם 10 רזרביים להבים, טורפדו. אופקי, סט של שמונה מפתחות משושה, מברג אחד 20 סיביות להחלפה ותשעה שקעים. ערכה זו כוללת את כל הכלים הדרושים לתיקוני בית רבים וברמה בינונית, והאחריות המוגבלת לשנה שמגיעה עם ערכה זו היא אחת הטובות ביותר שיכולנו למצוא. כולל תיק כלים עם רצועה, סט מפתח ברגים משושה 16 חלקים, פטיש 13 אונקיות, סרט מדידה ננעל עצמית באורך 16 רגל, מפלס טורפדו, סכין, שני סטים של צבת, מברג פיליפס, מברג שטוח, 30 סיביות החלפה מברג ראש עם כיסוי, וראצ'ט אחד עם שמונה ראשים.
למידע מורחב על סט כלי עבודה בסיסי כדאי להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

ערכת כלים ביתית 230 חלקים של DEKOו-57 חלקים לכלי בית הם ירידה באיכות

אך הם מציעים תמורה טובה לכסף עם כלים שימושיים המכסים את כל היסודות. הסט של Dekopro דומה, למרות שהוא לא כולל מקדחה, חלק מהכלים הבסיסיים שלו כמו פטיש, מברגים ומפשיט חוטים מהנים לחלוטין לשימוש.

DEKO DKM100ערכת כלי לתיקון ביתי 156 חלקים אחת התלונות הגדולות ביותר שלי לגבי ערכות כלים מורכבות מראש

היא לא תמיד לגבי הכלים הכלולים בערכה. אם אתה צריך סט כלים אמין כדי להתחיל בשיפוץ הבית, ה-Stanley 94-248 הוא תמורה מצוינת לכסף ומתגאה באיכות עמידה לאורך זמן.

הקולקציה הנרחבת מכסה את כל הדברים החיוניים וכוללת תוספות שימושיות רבות כגון רצועות חוט, סרט מדידה 25 אינץ' ומברגות דיוק קצרות. הפטיש קטן, אבל הפלייר חזק, המברגות חזקות, ויש אפילו סרט PVC.

אם אתה רק רוצה סט כלים בסיסי למשימות בסיסיות ולא רוצה להוציא יותר מהנדרש

זו האפשרות הטובה ביותר. מספיק כדי לכסות את צרכי הכלים היומיומיים הבסיסיים, ה-39- סט קרטמן כתום חתיכה הוא אופציה אטרקטיבית במחיר נמוך, הם יעבדו לזמן מה ויתווספו תוספות נחמדות לכל אחד מהם (מברגים ופסי חוטים בדקופרו ומברגות מדויקות, פלייר ומברגות רגילות בקרטמן), אבל מעל זמן שתרצה ליצור סט כלים משלך אם אינך יכול להרשות לעצמך אחת מהערכות הטובות ביותר.

זוהי הערכה הביתית היחידה שבדקנו עם מגוון כה גדול של שקעים. אבל בפחות מ-$20 וקומפקטי מספיק כדי להיכנס למגירת שולחן, תיבת כפפות או תיק בדרכים, זה א ערכה שימושית ששווה את הדירוג הכולל של 4.6 כוכבים.

כאשר אתה יכול להפנות את האצבעות לגודל ראש ההרכבה

מפתח ברגים מתכוונן הוא בהחלט אחד הכלים השימושיים שתזדקק להם בכל ארגז כלים בסיסי. הערכה כוללת ארבעה מברגים קטנים ש-WORKPRO ידועה בהם, ולכלים האלה יש ביטים קטנים מספיק כדי לעבוד עם ברגים קטנים בטלפונים, טאבלטים, מצלמות ומכשירים דומים אחרים. זה מגיע עם הכלים הבסיסיים שהייתם מצפים להם, כמו מברגים, צבת, מפתח ברגים מתכווננים ופטישים. במשך ארבע השנים הבאות, השתמשתי במברגים, פטישים, צבת, סרט מדידות ושאר צרכים כדי לעשות הכל, החל מתיקון מסגרות מיטה שבורות ועד תליית מדפים, הרכבת רהיטים ויצירת סטים ותאורה לפרויקטים של סרטי סטודנטים.

סט הכלים של סטנלי 65 חלקים

הוא הבחירה הראשונה שלנו מכיוון שיש לו רק את הכלים שאתה צריך וכל חלק עשוי היטב. אם אתה עושה עבודות מיוחדות כמו נגרות, חשמל, אינסטלציה, עבודות מכניות וכו', אתה יכול להניח שכמעט כל ערכת כלים שתקנה באינטרנט לא תהיה מלאה לצרכים שלך. לא כולם צריכים קבוצה של מפתחות מיד, אבל רובם ירוויחו מהכלים האלה.
למידע מורחב על סט כלי עבודה deko dkm 168 באפשרותך לבקר באתר ishopy.co.il

אנחנו אוהבים את סט מברגות דקו מתוצרת אמריקאית ואת סט מברגים של מילווקי 8 חלקים

אבל ערכת ההתחלה של כל אחד צריכה לעבוד בשבילך. כל מי שאי פעם קנה רהיטי עשה זאת בעצמך יודע שאתה צריך כמה כלים בסיסיים כדי להתנייד. למעשה, עם זאת, אתה יכול להשיג ערכות התחלה זולות יותר מחברות כמו DEKO , Ryobi ו-Craftsman Tools.

להרגיש את הכלים בידיים שלך (לפני שאתה קונה אותם) יעזור לך ליצור סט כלים שאתה יודע שעובד בשבילך. בעוד שאקדח האיטום (ראה להלן) טוב למגוון פרויקטים ביתיים, הוא מייצג את הכלים הדרושים לציור.

אנחנו אוהבים את סרט המדידה של דקו  ישראל  DKM 168 DEKO

כמו גם את סרט המידה הקומפקטי של כלי מילווקי וסרט המדידה העמיד שלהם. אנחנו אוהבים במיוחד מפתח ברגים מתכווננים של מילווקי, אבל אתה יכול למצוא כלים זולים יותר. הכלים ה"בסיסיים" כוללים מקדחה, כלי אימפקט, מסור עגול ומסור חוזר.