ספורט וכושר

סוגי אופניים לילדים

אופניים היברידיים אלה משלבים את מיטב אופני ההרים ומרוצי הכביש והם הבחירה המועדפת עלי לילד בן 10. אופני הקרוזר של קנט אוקווד הם אופניים נהדרים לילדים בכל הגילאים, אך במיוחד לילדים צעירים עם צרכים מיוחדים.

כפי שכבר צוין

מדובר באופניים קטנים על גלגלים, מה שאומר שילדים יכולים להשתמש בהם בגיל צעיר מאוד וזו יכולה להיות אופציה מתאימה למשך כמה שנים. החדשות הטובות הן שלאופני BMX למבוגרים יהיו בדרך כלל 20 גלגלים +, וגרסאות רבות של ילדים יהיו מצוידות בגלגלים בגודל 12 אינץ '. אתה יכול גם להשיג אופניים קצת יותר קטנים, אבל 12, 16, 20 או 24 אינץ 'הם הגדלים הנפוצים ביותר, שכן יתרת האופניים יכולה להיות קטנה יותר. גדלי האופניים שלמטה למטה, המספקים סקירה כללית על הגדלים השונים של אופני הילדים ומראים כיצד לבחור את האופניים המתאימים לילדכם בהתבסס על גובה, גיל, משקל וגורמים אחרים. ילדים צומחים בבירור במהירויות שונות, אז צפו בסרטונים שלהלן לקבלת מידע נוסף כיצד למד נכון את האופניים שלכם לילדים. למידע נוסף על גודל האופניים שנבחרו, עיין במדריך שלנו לאופני ילדים וגדלי גלגלים. בדוק את מפרט הגודל שלנו וארגן נסיעות מבחן כדי לוודא שהאופניים שלך מתאימים לך ובעצם טובים לילדים ולרוכבי אופניים.

חשוב שבכל מקרה אופני ילדים יהיו קשים יותר לדווש מאשר אופניים למבוגרים

מכיוון שבסיס הגלגלים קטן יותר. אם ילדכם מעולם לא השתמש באופני איזון או קטנוע, זהו גשר רחוק מכדי להיכנס ישירות לאופני דוושה ללא סיוע. כמו באופניים למבוגרים, ילדים יכולים להיקבע גם על פי גודל המסגרת שלהם, כמו גם לפי הגודל והמשקל שלהם. מדריך לגדלי אופני ילדים ובחר את הגודל המתאים על בסיס המסגרת שלך לאופניים הבוגרים שלך.
כדי לקרוא עוד בנושא של סוגי אופניים לילדים מומלץ לבקר באתר bmx.co.il

למרות שאופני איזון נוטים להיות יקרים יותר מאופניים

ילדים שבוחרים באופני דוושה אינם זקוקים לאופני אימון כמוסבר על גלגלים. בונקוסקי גם אוהב את הרעיון שילדים יעשו את אופני האיזון הראשונים שלהם כשהם מניחים את אופני הדוושה שלהם. גלגלים עם מייצבים משומשים מומלצים מכיוון שילדים לומדים איזון הרבה יותר מהר – שליטה באופניים. מלבד התמחות בגלגלים, המותגים המוצגים מייצרים אופני ילדים בגדלים רבים ושונים, ובהחלט הייתי ממליץ על כל המגוון. ויטוס מציעה אופני ילדים היברידיים סטנדרטיים, שהם בחירה מעולה לכל הסוגים ויכולים להתמודד עם רוב סוגי הרכיבה. ילדים זקוקים לאופניים בכל הגדלים, אך אחרת ישנם אופני ילדים בגדלים רבים ושונים.

טרק

למשל, מייצרת מגוון אופני ילדים, ואילו ל- Specialized יש גלגלים ואופני מירוצים זוטרים. אם אתם מחפשים אופניים לכביש קצת אחרים, Woom Bikes הם בחירה טובה. יש לה רק הילוך אחד, אך יש לה תיבת הילוכים קבועה והיא מכוסה במגוון צבעים שונים כמו אדום, ירוק, כחול, צהוב וכתום.

גלגלי גלגלים מתאימים לילדים עד גיל שנתיים והם זמינים בגודל גלגלים בגודל 12 אינץ ', אך הם מיוצרים בכל הגדלים כדי להתאים למבוגרים שרק לומדים לרכוב.

יש מותגים שמשתמשים בגודל זה לאופני הילדים הגדולים שלהם, בעוד שמותגים מסוימים יכולים להיות זמינים גם במידות גלגלים קטנות יותר לילדים עד שנתיים.

כאשר ילדים נעים על אופני איזון

הם יכולים להתרחק מאופני איזון רגילים ללא גלגלים. בנוסף, הם יכולים ללמוד לרכוב על גלגלים ללא אופני איזון עם אופני איזון, מה שיכול להשפיע על יכולתם של אופני דוושה לרכוב. ילדים יכולים לדווש על אופני Cub Balance של Retrospec במשך כמה שבועות או אפילו חודשים לפני שיום אחד הם הופכים לאופני ילדים גדולים. אופניים הניתנים להתאמה לכל ילד כשיהיה גדול. זה מתחיל באופני איזון ואז מתחלף לאופני דוושה עם כמה שינויים פשוטים.

כשאתה מחליט איזה מהם הכי מתאים לילד שלך

כדאי לשקול את איכות האופניים, שבסיסם מורכבת מרכיבים כמו מסגרות, גלגלים, דוושות, בלמים ורכיבים אחרים. אופני ילדים טובים הם בהחלט לא אופניים למבוגרים שפשוט מושבתים. יש להם גיאומטריה ספציפית ורכיבים שעברו אופטימיזציה ביחס לילדים.

אופניים

שמלמדים באמת את יסודות הרכיבה על אופניים מבלי להוסיף סיבוכים נוספים כמו מעבר. אופני דוושת גוגו בארה"ב עד 16 אינץ 'כדי להשיג קצת ציוד, אך אופני קרוזר הם אידיאליים עבור בנים שעוברים לאופניים גדולים יותר עם אופניים מאומנים ומתחילים טריים יותר. אופני BMX מומלצים לנערים צעירים בשכבת גיל זו שאוהבים לרכוב על אופני מהירות ועפר.

מצא אופניים שמתאימים לאינטרסים של ילדך כאשר הם נהנים מרכיבת שטח, אך אם אתה מחפש מה לעשות, שקול אופני הרים.