בריאות

פתרון לחרדת ביצוע בסקס

אין ממה לחשוש

חרדת ביצוע סקס הינה דבר נפוץ אשר עשוי לקרות לכל אחד בכל מקום כלל לא משנה מי הפרטנרית/פרטנר לביצוע. ישנם מספר סיבות למבוכה אשר נגרמת, אך כמו שיש סיבות לכך שמבוכה עלולה להגיע ישנם מספר דרכים להתמודד עם התופעה בצורה יעילה. בראש ובראשונה נזכיר שאין כל צורך לדאוג ולחשוש יתר על המידה כי מבוכה במיטה הינה תופעה קיימת ונפוצה כך שאתם לא לבד. במאמר הבא נציג מספר שלבים שחייבים להכיר כדי לפתור חרדת ביצוע בזמן סקס.  

מהיכן מגיע חרדת ביצוע?
לעוד פרטים על פתרון לחרדת ביצוע בסקס כדאי לבדוק כאן:

ישנם מספר גורמים אשר עלולים להוביל לחרדת ביצוע בזמן סקס. אך הסיבה המרכזית לתופעה והפופולרית ביותר מגיע בעקבות המחשבות אשר מתרוצצת בראש אשר גורמת לחוסר שלווה המטרידה ומעסיקה את הראש בזמן ביצוע האקט. המחשבות משפיעות בצורה ישירה על ביצוע סקס וגורמות לחרדת ביצוע אשר יכולה לבוא לידי ביטוי בגוון דרכים שונות כמו למשל: חוסר חשק מיני, חוסר זיקפה ועוד.

מה ניתן לעשות כדי להתגבר על חרדת ביצוע – שלב ראשון

כדי להתמודד עם חרדת ביצוע אשר עלולה להגיע בזמן סקס בשלב הראשון יש להשתחרר ולנקות את הראש מכל המחשבות והדברים אשר מטרידים אותנו. בעזרת נשימה עמוקה ומחשבות חיוביות על הסקס ועל הפרטנרית שלצידנו. בכך ניתן להתגבר על חרדת הביצוע ולהוביל להנאה מירבית מהסקס.

שלב שני

לאחר שניקינו את הראש והשתחררו לגמרי כל המחשבות המטרידות אשר העסיקו את הראש וגרמו לחרדת ביצוע. בשלב השני יש לנסות לחשוב חיובי ולנסות לחשוב על הדברים אשר מושכים אתכם בסקס. בעזרת שינוי תפיסה ושחרור של המחשבות השליליות, ולמלא את מקומם במחשבות חיוביות. יש התקדמות לכיוון פתרון חרדת ביצוע בסקס.

לסיכום

חרדת ביצוע בזמן סקס הינה דבר נפוץ אך למרות זאת עשוי להיות מלחיץ במידה מסוימת. יש לעקוב אחרי שני השלבים שהם להשתחרר ולנקות את הראש. בנוסף לחשוב מחשבות חיוביות על כל האקט יסייעו רבות לסקס.

השלבים יעזרו להתגבר על חרדת הביצוע ויגרמו למקסימום הנאה.

המאמר מובא אליכם באדיבותה של חברת kamagra ישראל

תכשירי Kamagra הינם מאוד נוחים לשימוש, טעימים, והכי חשוב – פועלים מהר כדי לספק לך זקפה חזקה ועמידה בתוך כרבע שעה בלבד. אם זו הפעם שלכם עם קמגרה, תשמחו לגלות שקמגרה ג'ל הוא מוצר קל לבליעה וממש טעים, וכמוהו גם טבליות המציצה של קמגרה. גברים שצורכים את הקמגרה בטעמים מספרים שזוהי חגיגה של ממש לכל החושים. ישנם פתרונות שונים אשר נועדו לסייע לגברים להתמודד עם מצבים של פגיעה בחשק המיני, בין היתר – אפשרויות לקבלת טיפול מטעם גורם מקצועי מוסמך לטיפול מיני.