טיפוח ויופי אישי

Platelet Rich Plasma

מאמר זה מתאר את תפקידן של פלזמות עשירות בטסיות בטיפול במחלות מעי דלקתיות (IBD). כתב העת לפרולותרפיה, המתפרסם באופן מקוון ובדפוס באתר האגודה האמריקאית לאונקולוגיה קלינית (ASOC), מספק סקירה מקיפה על ההיסטוריה והמצב הנוכחי של פרופפלוקסצין בפלסמה (PLF) ותפקידה בדלקת.

טסיות דם

פלזמה עשירה (PRP) מתקבלת מכדוריות דם אדומות שהוסרו מדם מלא ובודדו מהטסיות. ניתן להזריק פלזמה טסית מרוכזת, או PRP, במקום הפציעה כדי לשפר משמעותית את אותות הריפוי הטבעיים של הגוף. ניתן להזריק פלסמה מרוכזת – פלזמה עשירה יותר (PR P) בנקודה לאחר פציעה, מה שמחזק משמעותית את אות הריפוי הטבעי של הגוף. נזק לבטחונות: ריכוז פלזמות עשירות בטסיות בטיפול במחלות מעי דלקתיות (IBD). ריכוז PlateLET – ניתן להזריק פלזמה עשירה [PR P] בכל נקודת פגיעה במטרה לשפר משמעותית את אותות הריפוי הטבעיים של הגוף.

הדם מסתובב כדי להפריד פלזמה עשירה של טסיות דם (PRP) ממרכיבים אחרים של הדם. תהליך זה מפריד בין פלזמה בדם, המורכבת ממים, אלקטרוליטים, חלבונים וטסיות דם, לבין כדוריות הדם האדומות.
למידע נוסף על Platelet Rich Plasma וnaturalook מומלץ לגשת לאתר naturalook.co.il

ספקי שירותי בריאות ייקחו דם

יעבדו אותו בצנטריפוגה ויזריקו טסיות דם – פלזמה עשירה – ישירות למקום הפציעה מבלי להפעיל תחילה טסיות דם. בתהליך זה, נשאב דם וסובב אותו כדי להפריד בין גורם הצמיחה של הטסיות העשירות ואז מזריקים אותו לאזור הפגוע. נותני שירותי הבריאות לוקחים דם מחולים עם לחץ דם גבוה, רמת סוכר גבוהה בדם או כולסטרול גבוה.

אם יש לך שאלות בנוגע לטיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם או אם ברצונך לברר אם אתה מועמד ותוכל להפיק תועלת מטיפול זה

אנא פנה למשרדנו לקביעת פגישה אם ברצונך לדעת יותר כיצד תוכל להפיק תועלת מטיפול בטסיות דם ופלסמה, אנא פנה למומחה מטעם ROSM.

אם כבר עברת ניתוח ויש לך בעיות מתמשכות בכאבי מפרקים, לא ניתן לצפות בטיפול פלזמה עשיר בטסיות. אם ניתוח הוא מוצא אחרון, כדאי ללמוד על היתרונות של טיפול בטסיות דם – טיפול פלזמה עשיר – והיתרונות הפוטנציאליים שלו.

אם יש לך פגיעה בגיד או ברצועה, טיפול בפלסמה עשירה בטסיות דם (PRP) עשוי להיות הפיתרון הטיפול הנכון עבורך. טסיות דם – טיפול עשיר בפלזמה משתמש במערכת הריפוי של הגוף עצמו לטיפול בבעיות עם פגיעות בגידים ורצועות.

טסיות

פלזמה עשירה היא בדיוק זו – זהו נפח של פלזמה אוטולוגית עם ריכוז טסיות מעל לקו הראשוני. טסיות הדם חיות בפלזמה, החלק הנוזלי של הדם המכיל גם גורמי ריפוי אחרים כמו ברזל, סידן, מגנזיום וסידן כלורי. כאשר מרוכזים בצנטריפוגות פשוטות, פלזמה בדם מתעשרת בגורמי ריפוי אלה. כדי לייצר טסיות דם, כמות קטנה של דם נשאבת מדם המטופל המופקד בצנטריפוגה.

כאשר הפציעה מופעלת

הטסיות יוצאות לעבודה, יוצרות קריש דם ומשחררות גורמי גדילה וחלבונים בכדי להניע את תהליך הריפוי. גורמי גדילה מעוררים תאי גזע לייצר רקמות מארחות חדשות במהירות האפשרית, ולכן פלזמת טסיות הדם – פלזמה עשירה – חשובה כל כך לבריאות ארוכת הטווח של המטופל וגופו. —- הטריק ל- PRP טוב הוא לטפל בדם על ידי הפרדה וריכוז של טסיות דם – פלזמה עשירה. לקראת PRP, מדגימים את דגימת הדם של המטופל כדי להפריד את הטסיות ממרכיבי הדם האחרים ולייצר פלזמה עשירה בטסיות שניתן לאסוף ולטפל.

ספירת הטסיות

חלק עשיר בפלסמה – עמוסה בגורמי גדילה הממלאים תפקיד בתהליך הריפוי. מקרופאגים של WBC, החיוניים לתפקוד תקין של טסיות הדם, כולל שחרור גורמי גדילה, נמצאים בכוורות דבורים. מחקרים הראו את ההשפעה החזקה של פלזמת טסיות הדם כאשר משתמשים בהן כמעט בכל רקמות מערכת השלד והשרירים כדי להקל על תיקון הרקמות. אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית מחדש של הסחוס והרקמה הרכה הוא השפעת התגובה הדלקתית על הריפוי. זה בתורו יכול להיות סיבה מדוע אינך מדמם מחיתוך נייר – אינך זקוק ליותר דם בפצע, אלא יותר פלזמה עשירה בטסיות.

טסיות

פלזמה עשירה מיוצרת על ידי נטילת דם וביצוע צנטריפוגה דו-שלבית בדם כדי לרכז את ה- PRP. זה כולל הכנת הדם של המטופל עצמו כך שיהיה לו ריכוז טסיות ממוצע. הוא מרוכז על ידי חילוץ טסיות דם נוספות (המכונות גם גורם גדילה) הנמצאות בדרך כלל בדם. PRP הוא מרכיב חשוב בהתפתחות עצמות, סחוס, שרירים ורקמות אחרות.

טסיות

פלזמה עשירה (PRP) היא פלזמת הדם המועשרת בטסיות הדם שיכולות לעורר את הריפוי של רקמות רכות. זה נקרא גם פלזמה של גורמי גדילה עשירים בפלזמה ונקרא פלזמה נמוכה של טסיות דם או פלזמה נמוכה של טסיות דם (PPP). הסיבוב הראשון (ספין קשה) מפריד בין הרמות – פלזמה ירודה יותר או "PPP" – לטסיות הדם – פלזמה עשירה, הפלזמה עם הריכוז הגבוה ביותר של PR pPRP.