עסקים ותעשייה

מה חשוב לדעת כשבוחרים שקיות פסגור (zipper bags)

אם אתם מכינים סווטשירט או ז'קט, אתם רוצים לעצור עם קצה פתוח כדי שניתן יהיה לפתוח את החלק הקדמי של המעיל. זה מאפשר לפתוח את הרוכסן על ידי החזקת המחוון בקצה אחד של הרוכסן. אם אתה מכין תיק רוכסן, ארגז או כרית, אתה רוצה רוכסן סגור.

מציאת תרמיל או תיק נסיעות נעשית עם רוכסן עם שני מחוונים עם שן מרכזית בצד אחד של התיק

בקצה כל מחוון שתי עצירות שאינן מחולקות לשני צדי סרט נפרדים ונותרות מחוברות לקצה הסגור של הרוכסן. רוכסן יכול להיפתח מלמעלה כמו רוכסן רגיל, או שהוא יכול להיות עצירת קצה בקצה רוכסן לכיס.

רוכסנים בלתי נראים חזקים ובלתי נראים, הם אינם מתכופפים כמו סרט דבק. יש לך 3 פיתולים יחד, כפי שאתה יכול לראות, הקלטת לא מגולגלת ותופרת יחד.
כדי לראות עוד מידע אודות מה חשוב לדעת כשבוחרים שקיות פסגור (zipper bags) ושקיות פסגור מומלץ לבקר באתר zipbag.co.il

ישנן שתי דרכים להפריד רוכסנים שאפשר למצוא על שקי שינה, מעילי גשם, מעילי חורף וכו '. הצטיידתי בתיק גב שחור עמיד למים עם 24 חצר.

למטיילים תכופים ולטרוטרים גלובליים יש לשים לב לאיכות הרוכסן על תיקי המזוודות לפני הקנייה. בין אם אתה מבצע תיק בתיק או קונה תיק, הרוכסן הוא מרכיב חשוב להיזהר ממנו.

רוכסנים למזוודות נוטים להיות החוליה החלשה ביותר במזוודות

וישנן סדנאות ברחבי העולם שבודקות זאת. אם רוכסן במזוודה נשבר, אינך יכול להשתמש במטען שלך ולא רק זה, עליך להחליף אותו או לתקן אותו. אם רוכסני מזוודות נחותים נשברים, זה יכול לקרות לכל אחד והמצב יכול להיות מאוד לא נעים.

ישנם סוגים שונים של רוכסנים המשמשים למזוודות רוכסנים

וישנם שני סוגים הנפוצים. הרוכסן הפופולרי ביותר למזוודות כיום הוא רוכסן הסלילים מכיוון שהוא גמיש, חלק וחזק, מה שהופך אותו לרוכסן הטוב ביותר לתיקים. בתעשיית האופנה יצרני תיקי היד גוזרים ומייצרים אורכי רוכסן משלהם.

לתיקים ולמזוודות, רוכסנים זמינים בקלות אצל קמעונאי התפירה שלך, אך ההיצע מוגבל וייתכן שלא יהיה באורך שאתה צריך עבור אב הטיפוס שלך.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים כשבוחרים את הרוכסן המתאים לתיק היד שלך. חומר וביצוע הם מרכיבים חיוניים שיכולים ליצור או לשבור רוכסן לתיקים. להלן מספר מדריכים שלב אחר שלב לבחירת הרוכסנים המתאימים לתיקים שיעזרו לך.

תיקי יוקרה רבים, למשל, משתמשים ברוכסני מתכת בשל עמידותם. יתכן שתראו רוכסני ספירלה מפלסטיק רבים המשמשים בתיקים ידיים קונבנציונליים, אך אין זה אומר שהתיקים בהם הם משתמשים זולים.

אתה רוצה רוכסן סלילי חזק וקל משקל למעיל חורף כבד. עיצובים מסוימים דורשים שהחומר יתאים לצבע בטנת העור, אך עיצובים שנתפרו עם רוכסנים ספירליים עובדים באותה מידה.

סיווג רוכסן נוסף הוא המנגנון שבאמצעותו הרוכסן נפרד ונסגר. על ידי הפרדת קצה אחד של הרוכסן עם קופסה או מנגנון מחט, ניתן להרכיב מחדש את הרוכסן הנפרד. ברוכסן כפול שני דשי רוכסן נפרדים בקצה הפתוח.

כאשר גוף המחוון מגיע לתחתית רוכסן זה

סיכה דוחפת את המחוון במורד הגוף. לאחר שמצאת את התחנה התחתונה, תמצא את הקצה הסגור של הרוכסן, מה שאומר שהוא לא ייצא החוצה. הקצה הסגור משמש לפריטים הדורשים פתיחה חלקית (למשל תיקים, מזוודות, מכנסיים, אוהלים, נעליים) לעומת הרוכסן הנפרד המשמש לפריטים בהם צריך להפריד רק מחצית מהרוכסן.

ישנם בשוק רוכסנים רבים של יצרני רוכסנים שונים

מדריך טיולים בחירת יצרן מזוודות רוכסנים למזוודות מדריך מטיילים בחר את הרוכסן הטוב ביותר לפרויקט תיק המזוודות שלך. ברגע שאתה יודע להשתמש ברוכסן במזוודות שלך, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לגשת לרוכסן.

שניים עשויים ניילון ופוליאסטר ונקראים רוכסני ניילון. לרוכסנים תחושה יוקרתית ועמידה וגודלם גדול יותר מרוכסני המתכת הסטנדרטיים. יש להם יכולת ריפוי עצמי המאפשרת להם לשמור על התור המקורי שלהם גם לאחר מניפולציה.

כשל ברוכסן

הוא תוצאה של בלאי על מחליקי הרוכסן ונזק ברור לשיני הרוכסן. רוכסן יכול להיות מתסכל כשזה לא עובד כמו שצריך, אבל בסופו של יום זה עדיין רוכסן. זהו רוכסן ספירלי פשוט וניתן לנדנד רוכסן עמיד למים ™ מכיוון שהוא רוכסן עם שן רוכסן אחת ושני מחוונים.

אם זה לא עובד, נסה להחליף את הרוכסן או את כל הרוכסן בקמצוץ. ציין כמה אתה צריך לקצץ את הרוכסן האישי כדי להוסיף 2-5 ס"מ לאורך הרצוי (אתה רוצה שאורך הרוכסן הסופי יהיה ארוך באורך של 1-2.5 ס"מ בסוף שרשרת הרוכסן הרציפה).

ראש המחוון

הוא המכשיר שמניע את השרשרת לפתיחה וסגירה של הרוכסן. בדומה לאפשרויות הרבות של לחיצה וסגירה של הרוכסן, המחוונים מיועדים ליישום ספציפי. התחנה העליונה מורכבת בדרך כלל משתי תמוכות קבועות המחוברות לקצה העליון של הרוכסן כדי למנוע מההחלפה להתנתק מהשרשרת.

במקרים מסוימים

רוכסנים תיקים ותרמילים עמידים למים. הכנסת רוכסנים מאפשרת אריזות גמישות כאשר התכולה עצמאית, ושומרת על מוצרים רגישים ללחות רעננים יותר. בעזרת מחוונים רוכסנים, הצרכנים יכולים לגלגל, לרסק ולארוז עם קליפסים, או להשתמש בכל מיני דבקים.

רוכסנים הם מאפיין חשוב בקמעונאות, וחיוני עבור היצרנים לבחור את הטוב ביותר. רוכסנים ניתן למצוא כמעט בכל פריט לבוש עליון, מעיל Arcteryx Alpha SV משתמש ברוכסן RS ™ העמיד למים ™, בעל מחוון.