עסקים ותעשייה

מהן סוכריות ממותגות?

המותג הומצא בשנת 1923 והופעל על ידי חברת הממתקים HB ריס עד שנרכש על ידי תאגיד השוקולד של הרשי בשנת 1963. חברת מאדים אינספורד המציאה את המותג בשנות השלושים ושמה על שם הסוס המועדף עליו. המותג נמכר באירלנד ובבריטניה בשם מרתון עד תחילת שנות התשעים, כאשר מאדים שינה את שמו למרתון סניקרס כדי ליישר אותו עם המותג.

חטיפי השוקולד של הרשי מגיעים במגוון צורות וטעמים, כולל שוקולד חלב, שקדי שוקולד חלב, ביסקוויטים ושמנת. עם כוס חמאת הבוטנים והקינג סייז, ריס הוא מוצר הקונדיטוריה הנמכר ביותר בארצות הברית.

אם אתם אוכלים נאמנים של הגששנים של הרשי

מאדים ג'לי בטן, ג'ולי ראנצ'רס ויצרני קונדיטוריה מפורסמים אחרים, תוכלו למצוא אותם בין הממתקים הטעימים ביותר בכמויות גדולות. ממתקים לקידום מכירות הם בחירה חכמה למתנות עסקיות, וממתקי גורמה בהתאמה אישית בטוח יהוו מושך קהל. המבחר הרחב שלנו של ממתקי קידום מכירות טעימים, משקאות ומתנות מכולת כולל טעמים כמו נענע שוקולד, מסטיק, פופקורן, קופסאות מתנה, ביסקוויטים ואפשרויות משקאות ממותגות אחרות.
למידע נוסף אודות סוכריות ממותגות ומהן סוכריות ממותגות? באפשרותך לבדוק כאן: sweetlogo.co.il

התאימו אישית שוקולדים ומתוקים לקידום מכירות עם שם המותג שלכם בצורה פשוטה וייחודית

בין אם אתה בוחר במתן מתנה או בקידום ממתקים בחינם, ודא ששם החברה שלך בולט. הוסף ממתקים עם לוגו החברה כפרס הגרלה או הפץ חטיפי שוקולד בהתאמה אישית ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

תנו לחברה שלכם יתרון תחרותי מתוק עם צנצנות מותאמות אישית של סוכריות בהתאמה אישית. פנקו את הלקוחות שלכם בפינוקים שאין לעמוד בפניהם מבית קונדיטוריות קידום מכירות של Bagmasterss וצפו בקמפיין שלכם מגיע לשיאים חדשים.

האופן שבו ממתקים נארזים וממותגים יכול להשפיע מאוד על הלקוחות הפוטנציאליים שלה

תאמינו או לא. בשל הפופולריות של שוקולדים, ישנם הרבה מותגים שונים בשוק הקונדיטוריה. מותגים אלה מדגישים את האריזה על המדף והם המפתח למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים.

Mondelez International היא חברת הקונדיטוריה הגדולה בעולם. Mondelez מוכרת מותגים פופולריים כמו Kind, Surprise, Kind Joy, Kind ו- Bueno דרך המותגים שלה מכל הסוגים. היא גם מייצרת ומוכרת את הטיקים המפורסמים בעולם, ממתק מבוסס מנטה שמוסיף נשימה של אוויר צח.

מותג שוקולד חדש, Taza, ממוקמת בסומרוויל, מסצ'וסטס ומציעה שוקולד אורגני בהשראה מקסיקנית שנאפה מקרקעית אבן לצורך פינוקים איכותיים. טאזה מכין את השוקולד שלו על ידי טחינה של פולי קקאו כדי להעניק לו טעם ועקביות ייחודיים.

שוקולד קרמל קטן, חתיכות עגולות ונגוסות עטופות באמבטיה ה. חטיפי שוקולד חלב מלא מכילים קרמל, וניל ופאדג 'בוטנים. ממתקים מבושלים במילוי חריף ותבלינים הודים משוק אמצ'ור, מותג מטריה של Pass & Pass.

M & M של חמאת בוטנים הם טעימים במיוחד

אבל בשנים האחרונות מארס M & MSA הוסיפו המון טעמים חדשים ויש כמה תערובות מטורפות של ממתקים כמו תפוח, שוקולד לבן, עוגת גזר ולחם זנגוויל אבל לא שוקולד M & גב 'ניתן להשיג חטיפי שוקולד של סניקרס עם שקדים, חמאת בוטנים, אגוזי לוז וקרמל נוסף. יש ממתקי שוקולד, כמו טופי, מתוקים עם כמויות משמעותיות של סוכר, אך אינם מכילים צבע או טעם, רק מעט מים או חלב.

שוק הקונדיטוריה בהודו צפוי לגדול במהירות בעוד מספר שנים

ומציע מגוון רחב של ממתקים כמו סוכריות, שוקולדים, טופי, סוכרייה על מקל וכו '. הנה רשימה של מותגי קונדיטוריה הודים פופולריים מחברות שונות. , כך שתוכלו לבחור את המועדפים עליכם מבין מגוון רחב של סוכריות על מקל וסוכריות טופי הזמינות בכל מדינה הודית.

ממתקים הם מתנת חג המולד הנפוצה ביותר וחנויות התה האנגליות נושאות ממתקי בריטיש פופולריים של חג המולד מיצרנים כמו קדברי

באסטס, מארס ונסטלה. רולה קולה, קיסמי בר, סוואד, חג'מולא, מצב רוח מנגו, פתפט, סאטמולה צ'טמולה ופארלה פופינס נכחו. אף על פי שצריכת סוכר מוגזמת בדרך כלל אינה נסבלת, ישנה רשימת כביסה של 87 טבלאות שוקולד פופולריות וממתקים יקרים מדי, כדי להחיות ולמרח את יום העבודה. אם אתם אוהבים שילוב של בוטנים ושוקולד, זה בשבילכם. זה קצת כמו שגרנולה של רייס קריספיס פוגשת את הטעם של שוקולד, לבן, חלב או כהה. להלן 20 מותגי קונדיטוריה יצירתיים ודוגמאות שתוכלו להרכיב. לא כל אריזות הממתקים צריכות להיות צבעוניות ורועשות, וחלקן לא רק מתוקות, אלא גם מעודנות. ממעטפות דגים אדומים מקסימים וכלה בממתקי אצבעות אשר יבלבלו אתכם, מותגי הממתקים הללו יגרמו לכם לתהות אם אתם על סוכר.

בשנת 2020 הם שינו את צבע ממתק החרוט לאפור

כדי למשוך את תשומת לב מצעד הגאווה. הסלוגן הרשמי של המותגים הוא "טעמו את הקשת", זהו שמו של קמפיין השיווק העיקרי שלהם. הם משתמשים גם בשיטות פרסום אוונגרדיות ויראליות לקידום המוצרים שלהם.

לנוחיותכם

תוכלו להשתמש ב" פונקציה Shop by Diet "לצמצם את רשימת המוצרים הזמינים העונים על הצרכים וההעדפות התזונתיים שלך. רשימות מרכיבים מלאות, אלרגנים נוספים ומידע אחר שמקבל חנות ממתקים טבעיים מהיצרן, כולל מידע על מרכיבים ואיורים של כל מוצר, יכולים לעזור אתה מחליט אם מוצר עונה על הצרכים שלך. שים לב שאנו מספקים גם מידע של יצרן, אישורים וסיווגים, כולל סמלי מוצר והגדרות, כדי לעזור לך להחליט אם מוצר מקובל לצרכים התזונתיים שלך או להעדפותיך.