עסקים ותעשייה

ניהול עובדים עם מערכת

תיארנו שיטות עבודה מומלצות לניהול עובדים בהן יכולים מנהלים להשתמש בכדי למקסם את כישוריו וניסיונם של עובדיהם להשגת המטרות הרחבות יותר של הארגון. התכונות שיש לשים לב אליהן בכלי לניהול עובדים כוללות פורטלים לשירות עצמי של עובדים, ניהול קבצי עובדים וניטור, ומעקב אחר התקדמות. אנו מקווים שרשימה זו של מערכות ניהול העובדים הטובות ביותר תעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות, במיוחד אם אתה פחות ברור לגבי האפשרויות העומדות לרשותך.

כלים כגון ניהול ביצועים ודופק

סקרים מציעים דרך מודרנית לעקוב ולהעריך את התפתחות העובדים. הם יכולים לעבוד עם עובדים כדי להגדיר יעדים, לגרום להם להרגיש בעלי ערך ולפתח דרך להצלחה. מחקר שפורסם ב- Harvard Business Review מצא כי עובדים עם אמון גבוה יותר בחברה מנוסים. 74% פחות מתח, 106% יותר אנרגיה בעבודה, 50% יותר פרודוקטיביות ו -40% פחות שחיקה.

בהתחשב בכך ש -70% מהעובדים במדינה הזו מובטלים, זה הכרחי ולא תחושה נחמדה שיש לך את הכלים הדרושים להמרצת הארגון.

אחד היתרונות הגדולים ביותר

הוא שמירה על המוטיבציה של הצוות שלך, ואם כן, מערכת ניהול משאבי אנוש יכולה לעזור להשיג זאת. למערכות ניהול עובדים יש תכונות מיוחדות המסייעות להגביר את מעורבות העובדים כדי לשפר את התקשורת עם הצוות שלך ולשמור על מערכות יחסים טובות. הם מאפשרים לך ליצור סקרים שעוזרים ליצור קשר עם עובדים ברמה האישית, להקל על ניהול זמן ולהבטיח כי התרבות היא חלק פעיל בארגון שלך.

אם אתה גורם לעובדים שלך להרגיש מוערכים, אתה משפר את הפרודוקטיביות של העובדים שלך. עזרו לעובדים שלכם להאמין שדעותיהם וערכיהם נלקחים בחשבון בהחלטותיהם העסקיות.

מנהלים מאפשרים לרוב להתרשמותם מהעובדים ולרגשות האישיים שלהם כלפיהם לשלוט בתהליך הערכת הביצועים

הם מבקשים מהצוות לעשות משהו שהם לא אמורים לעשות. הם לא לוקחים את הזמן לאסוף מידע רלוונטי לגבי הביצועים בפועל של העובדים והעבודה שהם מבצעים, מה שמוביל להערכות לא מדויקות.

ניהול עובדים

הוא תהליך הוליסטי המכסה את כל מה שקשור למשאבי אנוש, כמו גיוס עובדים חדשים, ניהול שכר, ניהול ביצועים ועוד. חלק מהאחריות טמון בהחלטות של העובדים הבודדים, אך גם המנהלים צריכים לקחת חלק מהאשמה. המנהלים ומערכות הניהול שהם יוצרים אחראים למה שהעובדים עושים, ולא למה שאתה מצפה שיעשו.

תקשורת פעילה פירושה הבנת הצרכים והחששות של העובדים שלך והתייחסות אליהם בצורה יעילה ויעילה. את האחרונה ניתן להשיג באמצעות תקשורת אקטיבית על מנת להבין ולהגיב ביעילות לצרכים ולחששות של העובדים שלך.

מנהלי מקום עבודה כמו מנהיגי צוות

מנהלים וראשי מחלקות משתמשים בניהול משאבי אנוש כדי לפקח על תהליכי עבודה ולשפר את ביצועי העובדים מדי יום. ניהול אנשים הוא תהליך של חינוך, מוטיבציה והשראה של עובדים לייעל את התפוקה במקום העבודה ולקדם צמיחה מקצועית. למנהלים ולעובדים בתפקידי ניהול תפקיד חשוב בפתרון קונפליקטים.

כאשר עובדים מושבים במושב הנהג ומאפשרים להם לפתח מטרות משלהם במקום לאשר את הממונים עליהם

הם חווים תחושה מוגברת של אוטונומיה ובעלות על עבודתם. כאשר העובדים סומכים על המפקחים שלהם שיהיו סבלניים, סביר יותר שהם יבקשו הבהרה כדי להבטיח שהם מבינים את הכיוון, מה שגם מגביר את איכות העבודה שלהם.

לסייע לצוות בהכנת תכנית עבודה כוללת עם לוחות זמנים עדכניים ותוצאות מפתח לבדיקה

עזור לעובדים להבין מה למדוד וכיצד למדוד כדי שיוכלו לראות אם הם מתקדמים לקראת מטרותיהם. האצלת פרויקטים ופעילויות אחרות לסיוע לעובדים בהשגת יעדי המחלקה באמצעות מערכת ניהול יעילה ושיטות האצלה.

התאמת יום העבודה שלך והשגת המטרות שלך בעזרת מעקב אחר זמן וניהול עבודה

Workday הוא כלי לניהול עובדים מבוסס ענן המסייע לארגון שלך לתכנן, לנתח ולבצע עבור העובדים שלך. עם תכונות כמו תכנון משאבי אנוש, כספים, ניתוח כישרונות, שכר עבודה ועוד, זהו כלי נהדר לניהול עובדים.

הודות להתקדמות טכנולוגית חדשה

ארגונים רבים משתמשים בכלים נוספים כדי להבין טוב יותר ולנהל עובדים. תוכנות לניהול כוח אדם, תוכנות תכנון עובדים ופלטפורמות תקשורת יכולות לסייע לחברות לבצע ביצועים טובים יותר. עם זאת, רבות מהבעיות הקשורות למערכות ניהול ביצועים דומות לבעיות של יוזמות ארגוניות אחרות ויכולות להיות להן השלכות גדולות.

מנהלים צריכים להשתתף בתהליך הערכת הביצועים של עובדיהם ולקחת עליהם אחריות ראשונית

גם אם מנהלים ועובדים אינם בטוחים בערךם. אם ההנהלה לא מעבירה למנהליהם ולממונים עליהם כי התהליך שימוש יקר בזמנם, סביר יותר שהם לא מצליחים לקבוע את הזמן למילוי טפסים ולא לעסוק בשיחות חשובות עם עובדיהם

מערכת ניהול ביצועים

היא תהליך מתמשך ומתודי במשאבי האנוש של החברה. מחלקה הכוללת כוח אדם בהגברת יעילות החברה בהשגת החזון והיעדים המוצהרים של הארגון. ניהול הביצועים כולל את תפקידי משאבי האנוש החשובים ביותר: תקשורת תכופה עם עובדים, הכשרה לשיפור הביצועים, הכרה בעבודה טובה, הצגת היתרונות של יעדי ביצועים משופרים, ניטור התקדמות מתמשך ומשוב בזמן אמת.

האוטומטי הפעולה והדיגיטליזציה של הזנת נתונים ידנית

היא אחת החוזקות החשובות ביותר של מערכת ניהול עובדים טובה. תובנות ריכוזיות הן עוד אחת ממערכות ניהול העובדים הטובות ביותר. ייעול עומס העבודה והתייעלות המשימות הניהוליות היא תוצאה נוספת שעובדים יכולים למצוא יעילות באמצעות מערכת ניהול.