אירועים ומתנות

הפקת אירועים בשנת 2021

תעשיית האירועים של היום לא יכולה להישאר מצליחה בתחום האירועים האישי ללא העוצמה והזריזות של אירועים וירטואליים והיברידיים. עם תעשייה המסתמכת על אינטראקציות אישיות שנעצרות, ארגונים רבים מסתמכים על אירועים וירטואליים בגדלים שונים כדי שהקהל שלהם יחליף אירועים פנים אל פנים. אירועים וירטואליים אלה מסייעים למארגנים ליצור ולתחזק קשרים עסקיים עם קהל הרבה אחרי שהתאפשרו אירועים אישיים.

אירועים היברידיים-שילוב של תוכן אישי והיבטים וירטואליים-צפויים לשמור על מקומם בתעשייה לאחר המגיפה וההערכה

היא כי יותר מ -66% מאנשי המקצוע לאירועים מתכננים להשתמש בהם כאשר אירועים אישיים יתחדשו. תחזית האירועים ההיברידית ל 2-3 השנים הקרובות כוללת תצורות רבות ושונות של הצעות אישיות ווירטואליות. אירועים אישיים במלוא המרץ עדיין יתקיימו, אך עם הגידול באירועים היברידיים נראה עוד בשנת 2021.
למידע מורחב אודות הפקת אירועים בשנת 2021 והפקת אירועים 2021 באפשרותך לבקר ב- provent.co.il

מרכזי כנסים רבים כמו מרכז הכנסים ג'ורג 'ר

בראון ביוסטון ומרכז הכנסים ג'ייקוב ק. סיטי הוסיפה אולפני כנסים היברידיים המספקים אירועים פנים אל פנים בחדרים המצוידים בטכנולוגיה הדרושה כדי לפגוש משתתפים מהפינות הרחוקות ביותר בעולם. בתקופה שבה משתתפים רבים אינם מרגישים בנוח להיפגש באופן אישי, תלוי בבתי המלון ובמקומות ליצור מרחבים המקדמים את בריאותם של משתתפים היברידיים. במקרים כאלה, בהם הנסיעה מוגבלת, אירועים היברידיים מציעים אפשרות של אירועים מרובי מקומות המאפשרים קהל רב אנשים.

בשנת 2021 ואילך אירועים היברידיים המשלבים רכיבים וירטואליים של חווית החיים יהוו חלק חשוב מעולם האירועים

פלטפורמות המגשרות על הפער בין חוויות אישיות לווירטואליות ימלאו תפקיד מרכזי במעבר לעידן האירועים ההיברידיים. במובן מסוים, אנחנו כבר יודעים שאירועים וירטואליים והיברידיים יהפכו לחלק מהמציאות החדשה הזו והמארגנים והמשווקים יצטרכו להסתגל וללמוד מיומנויות חדשות.
למידע נוסף בנושא של הפקת אירועים בשנת 2021 והפקת חתונות יש לגשת לאתר provent.co.il

כאשר מתכנני אירועים מתקרבים לאירועי 2021 שלהם כשהאירועים שלהם קצת שונים ממה שאנו רגילים אליהם

ויש כמה טרנדים מתפתחים בהפקת אירועים. השנה האחרונה בהחלט שינתה את הענף ובהתחשב במי שמביא נציגים ומקומות, חיוני שהמארגנים יחשבו כיצד המגפה תשפיע על אירועים חיים ויהיו מוכנים להתאים את גישות האירוע למגמות המתעוררות. בהתבסס על חודשי ניסיון וציפיות מציאותיות אמיתיות ממגמות הבריאות העולמיות, לא משנה מי יפגוש את מי-תעשיית האירועים תמשיך להתנסות ולשנות בשנת 2021.

בשנת 2021 יהפכו מפגשים אזוריים והתכנסויות מקומיות פופולרי יותר ומאפשר חזרה חכמה לאירועים פנים אל פנים

פגישות אזוריות הן מצב win-win גדול הן למשתתפים והן למתכנני אירועים. בעוד שחזרת אירועים אישיים תהיה רחוקה מרוב הפגישות, מתכנני האירועים אופטימיים לגבי מצב האירועים האישיים בתחילת 2022.

בהרהור על השינויים בשנת 2020

תעשיית האירועים מוכנה להיכנס 2021 עם יותר ידע, ניסיון וזמן תפעולי. ככל שהתעשייה זזה עם הזמן, המתכננים ימשיכו לנקוט בצעדים הדרושים לקיום פגישות ואירועים המעניקים למשתתפים תחושת ביטחון. הצורך באנשי מקצוע לאירועים להתאים את כישוריהם יימשך עד שנת 2021.

אם אתה מחפש הדרכה כיצד לארגן את אירוע התאגיד הבא שלך

או רעיונות לתמריצים ותגמול נסיעות, תיארנו כמה מהגדולים ביותר מגמות בענף האירועים שיופיעו בשנת 2021. אירועים וירטואליים הם חלופה יעילה למארגנים ולמשתתפים כאחד. על פי נתונים סטטיסטיים על אירועים מסטטיסטיקת האירועים בבלוג מנהלי אירועים 72% מהאירועים החיים לא מצליחים לעבור לפורמט וירטואלי, ומגמה זו מניעה את הביקוש לאירועי לייב היברידיים מכיוון שההגבלות בתעשייה מתמעטות בהדרגה. למדנו מהצלחתם של אחרים לבצע שינויים ולהתנסות במגמות בתעשייה יצירתית בכדי לתת חיים חדשים לתעשיית האירועים העתידית.

בשנת 2021

מתכנני אירועים יצטרכו להפוך אירועים וירטואליים והיברידיים לפורמט של תוכנית טלוויזיה. עליית האירועים ההיברידיים והווירטואליים פירושה שעל מתכנני אירועים להתנסות באספקת תוכן זורם כמו גם תוכן מוקלט מראש. זה נותן למתכנני האירועים לפרסם את נותני החסות שלהם ברשתות החברתיות, הן באופן אישי והן באינטרנט, ולתת תצוגה מקדימה של העתיד לבוא.

על פי מחקר שנערך בשנת 2021 על ידי הקהילה המקצועית לאירועים (EventMBS)

71% מתכנני האירועים אומרים שהם ימשיכו לבצע אסטרטגיה דיגיטלית גם לאחר החזרת אירועים חיים. בשנת 2021, מגמות בענף האירועים מצביעות על כך שתמריצי נסיעות קבוצתיות יתיישבו במושב האחורי לתמריצי נסיעות בודדים, שהופכים פופולריים יותר ויותר ככל שאנשים מרגישים נוח יותר כשנוסעים עם פלוס אחד.

כשזה מגיע להפקת אירועים היברידיים

אתה צריך שיהיה לך צוות AV איתך באירועים חיים כדי להבטיח שהשידור יבוצע היטב ושיש חוויה אישית חזקה. מעורבותם של צוותי ההפקה, האסטרטגיה והתכנון של השיווק, המעורבות והאירועים, עוברים את אותו תהליך כדי לספק אירוע חלק בכל פעם.

לעובדים רבים יש ניסיון רב ביישומי ועידת וידאו ומפגשים וירטואליים

מה שמאפשר להם להשתתף באירועים של החברה שלך באופן אישי או בפלטפורמה וירטואלית. תן למתכנני האירועים ולמשתתפים שלך את המשאבים הטובים ביותר לכנסים, פגישות ואירועי רשת וירטואליים שלהם, ועזור להם לשמור ולתחזק חיבור אינטרנט חזק. ניתן להפעיל מוצרי אירועים היברידיים באופן אישי ומרחוק, תוך שילוב והעברת חווית הכנס בגודל מלא.