עסקים ותעשייה

מתנות לטובת פרסום העסק

להלן 9 דרכים להעניק מוצרים כגון עטים, ציוד משרדי, מקלות USB ובקבוקי מים עם לוגו החברה או שם החברה שלך כמתנות חברה הטובות לחברה שלך. יש לנו מגוון רחב של מתנות שיווק לקמפיינים ומבצעים. יין, מוצרי אלקטרוניקה ופרודוקטיביות כולם טובים וטובים, אך אם יש לכם חטיפים, כלי אוכל או סוואג, הסיכויים שלכם יהיו שיכורים לקבל אחת מארז השי השיווקיות המותאמות אישית משוערים.

מתנות קידום מכירות הן דרך חסכונית ואמינה להעניק לעסק שלך יתרון בעולם העסקים

מתנות יוצרות קשר אישי עם המותג והופכות את הלקוח לשגריר. הפצת מתנות קידום מכירות ללקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך כדי לסייע להם במיתוג, לשפר את תפיסת העסק שלך, לעזור להם לזכור את המוצרים והשירותים שלך ולגרום להם לקנות ממך היא זולה ויעילה יותר מצורות פרסום ושיווק אחרות.

בניגוד למוצרי קידום מכירות

קידום מכירות לא דורש הוצאה ראשונית ומציע נאמנות ארוכת טווח ללקוח ולעסק מתמשך. בהתחשב בבחירה לעשות עסקים עם חברה או לא, העניקו לאחד הלקוחות הרבים מתנה ובחרו באחת. מתנות חינם הן לא רק אסימונים מתחשבים, הם יכולים גם לסייע בקידום העסק שלך במחיר נמוך יותר משיטות רבות אחרות.

ישנן חברות רבות הרוויחות וגדלות מתנות ארגוניות

ובחירת מתנות מתאימות לעובדים, לקוחות ועסקים יכולה להגדיל את המכירות ואת ערך המותג עבור לקוחות ורצון טוב. מספר חברות נהנות מהשגת מתנות ארגוניות על ידי בחירת המתנות הארגוניות הטובות ביותר לעובדים וללקוחות, בין אם אתה מגביר את פרודוקטיביות המוצר, הון מותג, שביעות רצון עובדים, קשרי לקוחות מתמשכים, מכירות, קידום מוצרים או הפצת רצון טוב. אם עסק אינו עסק עבורך ואתה קונה משהו שימושי או בעל דמיון, אין סיבה להוציא חלק גדול מתקציב השיווק שלך על מתנות.

בקהילה העסקית

צרכנים נוטים יותר לקנות מוצר או שירות מחברה שנותנת להם מתנה מאשר בקהילת Business 2. לקוחות שמקבלים מתנות ארגוניות צפויים גם להוציא יותר על מוצרים ושירותים אלה. כפי שאומר גוגלר, ישנם מקרים בהם מתנות ללקוחות פוטנציאליים בשיווק B2B יכולות להיות בעלות ערך גבוה למכירות ולגרום לחברות לעשות איתך עסקים.

אין זה נדיר שלקוחות יהיו קשובים כאשר חברה מעניקה להם מתנה

על פי מאמר שפורסם על ידי קהילת עסקים 2, לקוחות בדרך כלל יכולים להשתמש בתמריצי המתנה שלהם רוב הזמן וככל שמוקדם יותר כך ייטב. על מנת לשמור על נאמנות הלקוחות, מחקר שנערך באוניברסיטת המתודיסטים הדרומית מצביע על כך שללקוחות יש סיכוי גבוה יותר להזמין מחדש כאשר מקבלים מתנות עסקיות.

מתנה היא כאשר לקוח נותן משהו לחברה כנגד עלות המתנה. שליחת שוברים לעסקים מקומיים יכולה להשפיע באופן זהה על מתן מוצרים מקומיים.

הנמענים של מוצרי קידום מכירות שומרים על ההווה עם שם המותג והלוגו ועושים היכרות עם שם החברה שלך על ידי שימוש בו וסביר יותר שהם יחפצו איתך

מתנות ארגוניות לקידום עסקים: אם אתה שם כרטיס ביקור על משהו והלקוחות מסתכלים עליו, זה פרסום חכם וימשוך יותר לקוחות לחברה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות את שמך

היא יצירת מתנות עם לוגו החברה או שם החברה שלך על מנת להפוך את העסק שלך למוכר יותר. פריטי קידום מכירות עוזרים לנמענים לזכור את החברה שלך, את המוצר או השירות שאתה מציע, וניתן להזכיר להם זאת באמצעות מתנות קידום מכירות. שיפור התדמית והתפיסה: מתנות עוזרות לשפר את חוות הדעת של לקוחות פוטנציאליים עליך ועל החברה שלך.
למידע מורחב על מוצרי פרסום עליך להעיף מבט ב- logogift.co.il

יישומי קידום מכירות גדולים כוללים פריטי נאמנות ללקוח

מתנות הערכה לעובדים, מתנות קידום מכירות לתערוכות, מתנות תודה, מתנות לפגישות, תמריצי מכירה ומתנות חג המולד. פריטי קידום מכירות לחברות הינם מתנות קידום מכירות המבטיחות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים כי שם החברה קודם כל ושניתן להם פריט שימושי שהם יכולים להשתמש בו בכל יום. פריטי קידום מכירות נותנים תקווה שהם מעודדים את הנמען להפוך ללקוח, לקוח או שותף של המותג שלך.

מתנות תאגידי הנושאות לוגו של חברה יכולות לשמש כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של הארגון

שכן הן יכולות לשמש גם לתמיכה בקידומי חברה מרובים. כחברה אתה צריך לקחת את הזמן כדי ללמוד מה הלקוחות צריכים ולתת להם בחינם המוסיפים ערך וערך לחיי היומיום שלהם. מתנות מותג גדולות יכולות להפוך לכלי יעיל לשיווק ופרסום ללקוחות פוטנציאליים אחרים.

מתנות קידום מכירות

כרטיסי מתנה ותגמולים אלקטרוניים המותאמים לצרכי הלקוחות הספציפיים שלך הם בונוס גדול. חברות רבות נמנעות מהצעת חינם, כיוון שאין להן זמן לעקוב, למדוד ולדווח על התנהגות לקוחותיהן. מתנות פרסומות וארגונים מותאמות אישית של קריסטל ללקוחות יכולות להביא יתרונות יוצאי דופן לעסק שלך על ידי הגדלת המכירות, פיתוח מערכות יחסים, שיפור תדמית המותג והגברת חיוביות הלקוח.

אנשי עסקים אוהבים לתת מתנות קידום מכירות ופריטי קידום מכירות מודפסים אחרים

הנהנים מיחסי לקוחות טובים יותר והערכת עובדים. כמעט 70% מהאנשים אומרים כי מתנות שנבחרו בקפידה מעודדות אותם לעשות עסקים עם החברה, בעוד שרק 11% אומרים כי פריטי קידום מכירות מסורתיים מרתיעים אותם. זאת לעומת פחות ממחצית מהחברות המשתתפות בשנת 2007, כאשר 84 אחוזים מהחברות שנבדקו עשו מתנות עסקיות.