עסקים ותעשייה

כרטיס ביקור אלקטרוני

זה אידיאלי למתחילים ומעצבים שלא רוצים ללמוד עיצוב גרפי, כמו גם לאפליקציות שמייצרות כרטיסי ביקור נהדרים. זה דומה לסורק כרטיסי ביקור אנלוגיים ויישום אנשי קשר, אך אתה יכול לסרוק אנשי קשר ולשמור אותם ישירות בספר הטלפונים שלך. כמו ברוב הפתרונות במדריך זה, יש תוכנית חינמית ואפשרות בתשלום עבור צוותים ועסקים עם חבילה חודשית.

כרטיסי ביקור נותרים הדרך המהירה ביותר לשתף פרטי קשר למרות הפופולריות הגוברת של דוא"ל ומדיה חברתית

בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו ישנן אפליקציות שנועדו לאחסן כרטיסי ביקור דיגיטליים ולשלוח אותם למכשירים ניידים אחרים. כרטיס ביקור דיגיטלי של WeCards הוא דרך נוחה וקלה ליצור, לעצב, לאחסן, לקבל ולשתף את פרטי הקשר המעודכנים שלך, כך שתמיד תהיה נגיש אליך.

בכרטיסי ביקור דיגיטליים

אתה כבר לא צריך לחטט במגירות גדושות בכרטיסי ביקור להזמנות מעקב וחיבורים. ישנן מספר יישומי כרטיסי ביקור דיגיטליים, אך עליך למצוא את האפליקציה המתאימה ביותר עבורך. Snapdat היא אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית בחינם המשתלבת עם פנקס הכתובות לאייפון.

אנו ממליצים על HiHello מכיוון שמדובר בסורק כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם ואפליקציית מנהל קשר

בעזרת HiHello תוכלו ליצור מספר כרטיסי ביקור דיגיטליים עם מידע שונה בכל כרטיס שיהיה אחד לאנשי הקשר שלכם בעבודה, אחד ללקוחות ולקוחות ואחד לחברים. בניגוד לאפליקציות אחרות של כרטיסי ביקור, HiHello מאפשר לך לחלוק את הכרטיסים שלך עם כל אחד, לא רק עם האפליקציה עצמה.

באופן זה

כל אחד מחברי הצוות שלך יכול לקוות להוסיף את פרטי הקשר שלו ולפרסם כרטיס ביקור משלו. לאחר יצירת כרטיס ביקור, נתוני הניתוח המובנים מאפשרים לצוות שלך לראות את מספר המשתמשים שביקרו בכרטיס איש הקשר. תוכלו להפיץ כרטיסים עם כל פרטי יצירת הקשר שלכם במקום נוח אחד.

בעולם הדיגיטלי של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. בעזרת אפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית תוכלו ליצור קובץ יחיד פשוט עם כל פרטי הקשר שלכם שתוכלו לשתף עם הלקוחות והעמיתים הפוטנציאליים שלכם. אתה יכול לשתף כל שילוב של מידע בדף שלך באפליקציה, כולל הדוא"ל שלך, מספר הטלפון, התמונות ועוד.
למידע מורחב בתחום של כרטיס ביקור אלקטרוני נא לגשת לאתר digitalbcard.co.il

החלפת איסוף נתונים מאפשרת לך לבקש מידע מהמקיש על הכרטיס שלך

ניתן לאסוף מידע ולשלוח אליהם מידע שיווקי או להתחבר ישירות אליהם. ליצירת קשרים עסקיים וחברתיים חדשים, הקש על ה- Tap2Tag שלך כדי לחבר את הכרטיס לקובץ איש הקשר האלקטרוני שהורדת לטלפון שלך.

אם אתה מוכן להמיר את כרטיסי הביקור שלך מנייר לדיגיטלי, הירשם בחינם ל- HiHello ב- iOS, Android ושולחן העבודה. השתמש ב- HiHellos Generator for Signature Email כדי ליצור קישור חתימה לכרטיס הביקור שלך.

תוכל להטמיע קישורים למדיה חברתית ולתיקים בכרטיס האלקטרוני שלך

כך שאנשים יוכלו לגשת אליהם בלחיצה אחת. שלא כמו חילופי כרטיסי ביקור מסורתיים, כרטיסי ביקור אלקטרוניים ניתנים לגמישה וניתנים להתאמה לשינוי, מה שהופך את חילופי המידע החיוני למעבר וחלק. אתה לא רוצה להתמודד עם התסכול והכעס כשאתה מגלה טעות.

ה- POPL הוא תג NFC קטן שניתן להציב בגב הטלפון או בממשק אחר, כך שתוכלו לשתף את המדיה החברתית, המוסיקה, רשתות התשלומים ופרטי הקשר באמצעות הקשה על הטלפון או הסמארטפונים התואמים.