טיפוח ויופי אישי

איך עושים הסרת שיער בפנים

במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות של הסרת שיער בפנים, כולל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמדדים הללו, כמו גם מה עוזר לך לטפל במיוחד בעור הפנים שלך. כאן אנו משווים כמה מהקרמים המדורגים ביותר לנשים שקונים באמזון, כולל מגוון סוגים שונים של קרם גילוח, כמו גילוח בעזרת מכונת גילוח או פינצטה לבד. פינצטה היא דרך יעילה להסיר שיער מהפנים, אומר גאראי, כי אתה לא צריך להסיר כל שערה בנפרד.

ריכזנו עבורכם כמה מהשיטות הטובות ביותר להסרת שיער בפנים שיעזרו לכם למצוא אחת שמתאימה לכם

ואנחנו מסבירים אילו מהן עליכם לבחור לעור. אתה לא צריך לעשות את זה כל יום, אומר גאראי, כי אתה לא יכול להסיר שיער בצורה יעילה כמעט עם גילוח כמו עם הסרת שיער בפנים מקצועית. פינצטה יכולה לשמש גם כתוסף לכל שיטת הסרת שיער, למשל, להיפטר משיער צומח או ממש קצר.

יום לפני הסרת שיער בלייזר

עליכם לגלח את החלקים בפנים שצריך לטפל בהם, אחרת יהיה עליכם לקצץ. לפני שתפנה ללייזר או לאחת מהשיטות האחרות להסרת שיער בפנים, עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות אלה לפני שמורחים אותם על הפנים.

כלים להסרת שיער בפנים יכולים להיות מייגעים כשאתה מסתכל על יותר מכמה שערות פזורות

אך למרבה המזל ישנן דרכים רבות להתמודד איתן. ישנן שיטות להסרת שיער, החל מגילוח פשוט וזול ועד הליכי הסרת שיער בפנים. שיטות שונות להסרת שיער בפנים עובדות טוב באזורי פנים שונים. גברים יכולים להשתמש בהסרת שיער בלייזר בכדי לסלק כוויות גילוח, להעלים את הטרחה של גילוח ולחתוך שיער בסגנון הרצוי.

אם אתה מעוניין להסיר שיער פנים לא רצוי לנצח

הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים. עלות הסרת שיער בפנים בלייזר משתלמת באופן מפתיע ויכולה להיות יעילה להיפטר משיער פנים. הסרת שיער בלייזר בפנים יקרה בהרבה מפינצטה או מריטת שיער, אך יעילה אם מעולם לא התנהגת בעבר וצריך להיפטר משיער פנים בעצמך. הסרת שיער בלייזר בפנים יכולה להיות יקרה, במיוחד אם זהו השלב הראשון ברשימה ארוכה של הליכים, שכן ההסרה יקרה וקשה. הסרת שיער בפנים עשויה לארוך 5 עד 10 דקות, תלוי באזור המטופל, אך יש צורך להשתתף בפגישה כל שישה שבועות. לדוגמא, הסרת שיער פנים מקצה האף, הפה, האוזניים, האף והפה אורכת לא יותר מ -10 שניות, והסרת שיער פנים בלייזר אורכת בין 5 ל -10 דקות. אם אתה באמת רוצה להפחית את השפם לצמיתות ולראות, הסרת שיער בלייזר היא הדרך היחידה, אך אינך יכול להשיג הכל בפגישה אחת בלבד. תזדקק למספר בדיקות מעקב כדי להיפטר משיער הפנים לצמיתות. למרבה המזל, הסרת שיער בלייזר בפנים היא דרך להסיר שיער בפנים ללא ההשפעות המזיקות שלגילוח ושעווה יכולות להיות על הפנים שלך.

תהליך זה מעכב את צמיחת השיער לפרק זמן ארוך יותר

וגורם לך לרצות לקבל ממנו יותר לפרקי זמן ארוכים יותר. לעומת זאת, הסרת שיער בלייזר מציעה פיתרון לאורך זמן ללא השפעות מזיקות של גילוח ושעווה על הפנים. לכן, כדאי תמיד לחפש אלטרנטיבות להסרת שיער בפנים לפני שתחליטו על טיפול בלייזר.

אם אתה רוצה לעצב את הגבות שלך או להראות שהשפם שלך

הוא הבוס, שעווה היא אפשרות טובה לנסות חלקים שונים בפנים שלך. גידול יכול לעזור בהסרת שערות על הסנטר והלחיים, אך גם על הסנטר, הלחי ואפילו מתחת לעיניים. למרות שהסרת שיער בלייזר אמורה לתת לכם את אותן התוצאות כמו שימוש ברצועות שעווה או חוטי סוכר, עליכם לדעת כי השיטה היעילה ביותר להסרת שיער קבוע בפנים היא גילוח. עזוב את DIY, הסרת לייזר עובדת באותה מידה כמו גילוח, אם לא יותר טוב מגילוח!

באשר לאפשרות אחרת

LaFragola אומר כי אלקטרוליזה דומה להסרת שיער בלייזר בכך שהיא מסירה שיער אחד אחד עם חשמל. למרות שזו שיטה יעילה בהרבה מהסרת לייזר, היא עלולה גם להיות מאומצת וגוזלת זמן. החדשות הטובות הן שלרופאי עור מוסמכים יש מידע רב על יתרונותיה של שיטה זו, אך גם על חלק מהחסרונות.

לאלקטרוליזה יש יתרון שניתן לטפל בשיער כהה וגם בהיר, ואילו הסרת שיער בלייזר יכולה לטפל רק בשיער כהה. ישנם רופאי עור המציעים מגוון טיפולים להסרת שיער, כולל קרמים במרשם העלולים להאט את צמיחת השיער בפניה של האישה.